Spółdzielnio, zaktualizuj wiedzę pracowników – szkolenie zamknięte to gwarancja jednolitego standardu
- Jak szkolenia zamknięte pomagają pracownikom spółdzielni mieszkaniowych w codziennej pracy?
- Dlaczego szkolenia dla wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni podnoszą jakość obsługi mieszkańców?
- Kiedy warto zainwestować w szkolenia pracowników spółdzielni w formule zamkniętej?
Konieczność nieustannej aktualizacji wiedzy i dokształcania pracowników jest codziennością we wszelkich zawodach związanych z branżą nieruchomości. Dotyczy to również personelu zatrudnionego w spółdzielniach mieszkaniowych. Kwestie merytoryczne, z którymi osoby te powinny być zaznajomione, zmieniają się na tyle dynamiczne i mogą być tak zróżnicowane, że warto zastanowić się nad kursami zamkniętymi. Przedstawiamy, na czym polegają tego rodzaju szkolenia dla wspólnot mieszkaniowych.
Jak szkolenia zamknięte pomagają pracownikom spółdzielni mieszkaniowych w codziennej pracy?
Cechą charakterystyczną branży nieruchomości jest szybko zmieniające się środowisko – często zmieniające się regulacje prawne oraz duży wpływ technologii. Istotne zmiany w systemie prawnym zachodzą nawet kilka razy w roku. W ostatnich miesiącach m.in. zmieniono definicję budynku oraz budowli, co wymusiło poprawki w dokumentacji oraz zmieniło sposób rozliczania podatków dla wielu właścicieli nieruchomości. Na 2026 rok planowane są np. zmiany w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Wiele z tych tematów jest i będzie obecnych w zapytaniach interesantów kontaktujących się ze spółdzielniami mieszkaniowymi, czy zarządcami nieruchomości. Szkolenia dla pracowników spółdzielni mieszkaniowych są zatem niezbędne, aby zapewnić odpowiedni poziom obsługi pod względem merytorycznym. W tematyce tej sprawdzą się takie kursy, jak szkolenie z warunków technicznych i prawa budowlanego, czy bezpieczeństwo eksploatacyjne budynków – szkolenie.
Dlaczego szkolenia dla wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni podnoszą jakość obsługi mieszkańców?
Powyższe kwestie nie są jednak jedynymi, które wpływają na podniesienie jakości obsługi. Szkolenia dla pracowników spółdzielni mogą dotyczyć również bowiem kompetencji miękkich. Wśród prowadzonych przez nas kursów są także dedykowane osobom pracującym w obsłudze klienta w urzędach, administracji, czy właśnie w spółdzielniach mieszkaniowych.
Uczestnicy szkolenia pracowników spółdzielni uczą się zasad komunikacji interpersonalnej, asertywności, czy obsługi tzw. trudnego klienta. Mogą podnieść poziom profesjonalizmu obsługi oraz nauczyć się, jak radzić sobie z emocjami podczas rozmów. Umiejętności te trenowane są w sposób praktyczny w trakcie ćwiczeń z prowadzącym i innymi uczestnikami.
Kiedy warto zainwestować w szkolenia pracowników spółdzielni w formule zamkniętej?
Szkolenia zamknięte prowadzone są wyłącznie dla pracowników jednej firmy, a nawet działu. Stwarza to wiele możliwości, które są niedostępne w żadnej innej formule kursów. Plan szkolenia dla spółdzielni mieszkaniowych można dostosować do indywidualnych potrzeb, nawet z uwzględnieniem konkretnych przykładów, bez narażania wewnętrznych, poufnych danych na wypłynięcie.
Warto rozważyć szkolenie już w momencie, gdy nowe, istotne dla codziennej pracy zmiany prawne zostały już uchwalone, lecz jeszcze nie weszły w życie. Stwarza to możliwość dostosowania się do nich z wyprzedzeniem. Oprócz tego rozwiązanie to polecamy, jeżeli w zespole występowały jakiekolwiek problemy dotyczące wewnętrznych relacji interpersonalnych, czy jakości obsługi klientów i interesantów. To opcja korzystna także w sytuacji, gdy doświadczenie danego podmiotu pokazuje, że w jego przypadku szkolenia otwarte lub e-learning nie sprawdzają się tak dobrze i nie przynoszą pożądanych skutków.
Chcesz dołączyć do szkolenia lub kursu? A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiedzą na nurtujące pytania.
Sprawdź również pozostałe artykuły
Zarządzanie projektami budowlanymi w praktyce – zorganizuj szkolenie zamknięte dla swojego zespołu
Zarządzanie projektami budowlanymi w praktyce – zorganizuj szkolenie zamknięte dla swojego zespołu Jak szkolenie z zarządzania projektami budowlanymi przekłada się na efektywność całego zespołu? Zarządzanie projektem budowlanym w praktyce – dlaczego warto...
Proces inwestycyjny instalacji OZE – Od pomysłu, poprzez realizację, aż do oddania do użytkowania
Proces inwestycyjny instalacji OZE - Od pomysłu, poprzez realizację, aż do oddania do użytkowania Jak wygląda proces inwestycyjny instalacji OZE – od koncepcji po odbiór końcowy? Dlaczego szkolenie „Inwestycja w OZE” pomaga uniknąć błędów i opóźnień w...
Dlaczego warto szkolić się przed rozpoczęciem inwestycji w OZE – 5 powodów
Dlaczego warto szkolić się przed rozpoczęciem inwestycji w OZE – 5 powodów Jak szkolenia z OZE ułatwiają przygotowanie do inwestycji w odnawialne źródła energii? Dlaczego szkolenie OZE przed startem inwestycji pozwala uniknąć kosztownych błędów? Jakie korzyści dają...
Szkolenia to inwestycja, nie koszt – szczególnie, gdy są dokładnie dopasowane
Szkolenia to inwestycja, nie koszt – szczególnie, gdy są dokładnie dopasowane W jaki sposób szkolenia i rozwój pracowników przekładają się na wyniki firmy? Jak inwestycja w szkolenia wspiera rozwój kompetencji pracowników? Co pokazują korzyści ze szkolenia, gdy...
Szkolenie w Twojej firmie – bez wychodzenia, bez dodatkowych kosztów
Szkolenie w Twojej firmie – bez wychodzenia, bez dodatkowych kosztów Szkolenia zamknięte w siedzibie firmy – kiedy warto postawić na taką formę? Kursy i szkolenia dla firm na miejscu – wygoda, efektywność, oszczędność Jak zorganizować szkolenie w firmie bez zbędnych...
Masz zespół rozproszony po Polsce? Zorganizuj dla niego szkolenie online
Masz zespół rozproszony po Polsce? Zorganizuj dla niego szkolenie online Firmowe kursy online – elastyczne rozwiązanie dla rozproszonych struktur Szkolenia online dla firm z zespołem rozproszonym – jak to działa w praktyce? Zarządzanie rozproszonym zespołem – tematy,...






