SZKOLENIE ONLINE „CYFRYZACJA PROCESU BUDOWLANEGO”

Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie online

N

zaktualizujesz i poszerzysz swoją wiedzę

N

poznasz najnowsze zmiany i dowiesz się jaki mają wpływ na sytuację uczestników procesu budowlanego

N

otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

q

UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO

  • NOWY TERMIN PODAMY WKÓRTCE

  • Szkolenie zamknięte? Zapytaj o szczegóły: 721-212-186

Cyfryzacja procesu budowlanego

Praktyczne zastosowanie

Cyfryzacja procesu budowlanego zakłada stopniowe i płynne przejście z formy papierowej na elektroniczną w zakresie m. in. dokumentacji i wniosków w procesie budowlanym. Wykładowca wraz z Uczestnikami prześledzi jej dynamiczny rozwój oraz obecne i planowane możliwości zastosowania w odniesieniu do obowiązujących przepisów.

CEL SZKOLENIA:

N

Uzyskanie wiedzy, którą możemy wykorzystać, w celu ograniczenia formy papierowej dokumentacji przy inwestycjach budowlanych, co przekłada się na redukcję kosztów oraz pozwoli zaoszczędzić czas.

N

Praktyczne wykorzystanie informacji ze szkolenia, w codziennej pracy

N

Omówienie najnowszych i najistotniejszych zmian dotyczących cyfryzacji procesu inwestycyjno-budowlanego

Szkolenie online „cyfryzacja procesu budowlanego” skierowane jest do:

N

inwestorów oraz generalnych wykonawców robót budowlanych

N

menedżerów realizujących projekty budowlane

N

właścicieli biur projektowych oraz członków zespołów projektowych

N

osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektanci, inspektorzy nadzoru inwestorskiego, kierownicy budów, architekci)

N

organów administracji samorządowej (pracowników wydziałów: architektury, budownictwa, geodezji, inwestycji)

N

nadzoru technicznego oraz nadzoru administracyjno-budowlanego

N

urzędu nadzoru budowlanego

N

właścicieli oraz zarządców nieruchomości

PROGRAM SZKOLENIA :

Cyfryzacja procesu budowlanego

  • przegląd aktualnych ustaw,
  • praktyczne obszary zastosowania,
  • kolejne etapy cyfryzacji budownictwa.

Dokumenty elektroniczne w świetle nowelizacji ustawy Prawo Budowlane

  • korzyści i możliwości zastosowania dokumentów w formie cyfrowej,
  • analiza zapisów ustawy,
  • proces inwestycyjno-budowlany,
  • zalety i wady rozwiązań elektronicznych.

Cyfrowy projekt budowlany

  • aktualny podział projektu budowlanego,
  • przegląd załączników do dokumentacji,
  • formaty plików,
  • przykład projektu.

Elektroniczny dziennik budowy (EDB)

  • terminy uruchomienia platformy,
  • EDB vs. dotychczasowy dziennik budowy,
  • konto Lokalnego Administratora Systemu.

Centralny Rejestr osób posiadających Uprawnienia Budowlane (e-CRUB)

  • szczegółowe omówienie systemu e-CRUB,
  • wpis do Centralnego Rejestru,
  • warunki uzyskania uprawnień i dopuszczenia do egzaminu

E-budownictwo

  • przegląd oficjalnej rządowej aplikacji,
  • aktualna lista dostępnych wniosków,
  • docelowe możliwości aplikacji,
  • przykład wypełniania wniosku.

Opracowania geodezyjne i geologiczne

  • cyfryzacja branży,
  • mapy w procesie budowlanym,
  • cyfrowy operat techniczny.

Podpis elektroniczny

  • rodzaje dostępnych podpisów elektronicznych,
  • możliwości, jakie daje podpis elektroniczny,
  • zastosowanie w praktyce,
  • profil zaufany e-PUAP a podpis elektroniczny.

Obieg elektroniczny oraz archiwizacje dokumentacji w ramach firmy

  • wybrane oprogramowanie do zarządzania dokumentacją,
  • przykładowy cykl obiegu dokumentacji projektowej,
  • omówienie podstawowych formatów elektronicznej dokumentacji projektowej.

Dyskusja, odpowiedzi na pytania Uczestników szkolenia

wykładowca :

Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, posiada tytuł Executive MBA, jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz IAE Aix-Marseille Université przy współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Managerów.

Posiada licencję zawodową Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń.
Jest to przede wszystkim praktyk zarządzania projektami budowlanymi, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży projektowej. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Zajmował się także przygotowywaniem inwestycji developerskich.
W ramach swojej obecnej działalności zawodowej, prowadzi nowoczesne, wielobranżowe biuro projektowe. Ponadto współpracuje z przedsiębiorcami przy pozyskiwaniu gruntów na określone cele.

Posiada kompleksową wiedzę – od etapu pozyskania nieruchomości gruntowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie ukończonej inwestycji.
Jest osobą otwartą, komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego też prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria z zakresu Prawa budowlanego, Zarządzania projektem budowlanym, Cyfryzacji w budownictwie.

 

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: data lub nazwa szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Co zawiera opłata za szkolenie?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
  • w pełni zrealizowany program szkolenia
  • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)

Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza

    p

    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami