SZKOLENIE ONLINE „Energetyka wiatrowa na morzu”

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online

N

szkolenie głównie skierowane do firm działających w sektorze OZE, zainteresowanych wejściem na rynek energetyki wiatrowej na morzu

N

zapewniamy materiały i zaświadczenie

Energetyka wiatrowa na morzu

formalności, wyzwania dla zainteresowanych inwestorów

16 kwietnia 2024r.

09:00-14:30

 

koszt uczestnictwa – 590 zł netto (+ 23% VAT)

A

Wykorzystanie polskich terenów morskich na tle przepisów ustawy o obszarach morskich.

A

Omówienie planów zagospodarowania przestrzennego polskich wód wewnętrznych.

A

Omówienie postępowania w sprawie udzielenia zezwolenia na realizację farm wiatrowych na morzu.

PROGRAM SZKOLENIA :

  1. Podstawy prawne korzystania z terenów morskich przez Polskę (wyłączna strefa ekonomiczna, strefa przyległa, morze terytorialne, morskie wody wewnętrzne, pas nadbrzeżny).
  2. Omówienie planów zagospodarowania przestrzennego polskich wód wewnętrznych.
  3. Omówienie zasad konstruowania sztucznych wysp i urządzeń, prowadzenia podmorskich kabli i rurociągów.
  4. Planowanie i przygotowanie budowy farmy wiatrowej – czynności wstępne, przygotowanie inwestycji.
  5. Pozyskiwanie pozwoleń na lokalizację farmy wiatrowej – wprowadzenie.
  6. Infrastruktura farmy wiatrowej:
  • infrastruktura morska
  • infrastruktura lądowa

 Sesja Q&A (pytania i odpowiedzi)

    WYKŁADOWCA: 

    Adwokat, Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku prawo. Aplikacja adwokacka przy Izbie Adwokackiej w Warszawie. Specjalizuje się w postępowaniu administracyjnym i sądowoadministracyjnym. Zajmuje się aspektami prawnymi procesu inwestycyjnego, audytami nieruchomości oraz sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.

    Występuje jako trener podczas licznych szkoleń skierowanych do sektora prywatnego i publicznego. Zrealizowała szereg szkoleń z prawa budowlanego, specustawy mieszkaniowej (tzw. lex deweloper), ustawy deweloperskiej, w tym dla deweloperów oraz pracowników administracji publicznej, a także ochrony danych osobowych i postępowania administracyjnego. Doradzała wiodącym polskim i zagranicznym firmom na każdym etapie realizacji złożonych projektów dotyczących nieruchomości.

    Doświadczenie zawodowe zdobywała w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie, gdzie zajmowała się sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, lokalizacji inwestycji celu publicznego, prawa budowlanego, ochrony środowiska i gospodarki odpadami, gospodarki wodnej, legalizacji pobytu cudzoziemców, gospodarki nieruchomościami oraz reformy rolnej. W administracji rządowej, była zaangażowana w prace wdrożeniowe przepisów międzynarodowych i unijnych w zakresie zagospodarowania przestrzennego polskich obszarów morskich.

    Reprezentowała stanowisko Polski na forum organizacji międzynarodowych, w stosunkach bilateralnych oraz przed Komisją Europejską.

    ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

    Rada Programowa

    • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

    Zaufanie i rzetelność

    • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

    Indywidualne podejście i dostępność

    • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

    Płatność po kursie dla sektora publicznego

    • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu kursu.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

    W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

    Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

    Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

    Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

    Czy wystawiacie Faktury VAT?

    Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

    Czy mogę wziąć udział w kursie/szkoleniu jako osoba prywatna?

    Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: data lub nazwa kursu lub szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

    Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

    Co zawiera opłata za szkolenie?
    • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
    • w pełni zrealizowany program szkolenia
    • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
    • obszerne, autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
    • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
    • tylko dla uczestnuków szkolenia : 7-dniowy dostęp do nagrania wykładu 
    Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

    Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)

    Co jeśli muszę przerwać szkolenie z przyczyn nagłych?

    Z nami nic nie tracisz! Specjalnie dla naszych uczestników nagrywamy szkolenie. Okres udostępnienia nagrania to 7dni. Dodatkowo dostęp do nagrania jest elastyczny. Co to oznacza? Możesz wielokrotnie się łączyć, przewijać, zatrzymywać oraz powracać do wybranych zagadnień.

    Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

    Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

    Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

    Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

    Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

    Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

    Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

    Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

      Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

      p
      W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

      Uczestnik

      Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

      Osoba zgłaszająca

      Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

      Nabywca

      Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

      Dane do faktury

      Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
      Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

      Dane Uczestników

      Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

      Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

      Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.
      Zobacz SzkoleniaKontakt z nami