Szkolenie online
„Etykieta w biznesie”

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online w formie warsztatów

N

otrzymasz Zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

Etykieta w biznesie

19 luty 2021

8:30 do 15:00

 

Koszt uczestnictwa – 325 zł (zwolnione z VAT)

q

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do sprawnego i komfortowego poruszania się podczas kontaktów służbowych i opieki nad gośćmi podczas wizyty (towarzyszenie).

r

Etykieta w biznesie porusza takie obszary, jak: zasady przedstawiania sobie osób, zasadę precedencji, wizerunek biznesowy, zasady towarzyszenia, korespondencji email, telefonów służbowych.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

KORZYŚCI :

Dzięki tym warsztatom Uczestnicy:

N

Zrozumieją, jakie są zachowania w roli gościa i gospodarza

N

Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną opiekę nad gościem podczas jego wizyty w firmie

N

Dowiedzą się jakie są zasady wizerunku biznesowego

N

Poznają zasady powitania i przedstawiania sobie osób

N

Nauczą się dobrych zasad podczas telefonowania i rozmów przez telefon

N

Poznają etykietę w korespondencji e-mail

wykładowca :

CERTYFIKOWANY TRENER BIZNESU

Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 23 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych.

Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development

PROGRAM:

N

WSTĘP DO ETYKIETY BIZNESOWEJ

Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia

N

PREZENTACJA I PRZEDSTAWIANIE OSÓB

Zasada precedencji

Powitanie osób – wytyczne

Przedstawianie sobie osób

Hierarchia i role

Kontakt wzrokowy i uścisk dłoni

N

ETYKIETA STROJU SŁUŻBOWEGO

Pierwsze wrażenie

Język ciała

Dress code

Wizytówki – wygląd, zasada wręczania

N

ETYKIETA WŚRÓD PRACOWNIKÓW

Przełożeni i podwładni

Wśród pracowników

N

ZASADY PRZYJMOWANIA GOŚCI

Towarzyszenie

N

TELEFON A ETYKIETA BIZNESOWA

Automatyczna sekretarka i poczta głosowa

Telefon – trudne sytuacje

Ogólne zasady grzecznościowe

Rozmowa służbowa a prywatna

N

KORESPONDENCJA BIZNESOWA

Listy i pisma

Korespondencja mailowa

Zasady formułowania pism

N

FAUX PASS - UCHYBIENIA I WPADKI

Przy przedstawianiu się

Podczas telefonowania

Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

Zobacz SzkoleniaKontakt z nami