Szkolenie online
„Etykieta w biznesie”
Zapraszamy na interaktywne szkolenie online w formie warsztatów
otrzymasz Zaświadczenie ukończenia szkolenia
zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem
otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną
Etykieta w biznesie
19 luty 2021
8:30 do 15:00
Koszt uczestnictwa – 325 zł (zwolnione z VAT)
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do sprawnego i komfortowego poruszania się podczas kontaktów służbowych i opieki nad gośćmi podczas wizyty (towarzyszenie).
Etykieta w biznesie porusza takie obszary, jak: zasady przedstawiania sobie osób, zasadę precedencji, wizerunek biznesowy, zasady towarzyszenia, korespondencji email, telefonów służbowych.
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.
KORZYŚCI :
Dzięki tym warsztatom Uczestnicy:
Zrozumieją, jakie są zachowania w roli gościa i gospodarza
Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną opiekę nad gościem podczas jego wizyty w firmie
Dowiedzą się jakie są zasady wizerunku biznesowego
Poznają zasady powitania i przedstawiania sobie osób
Nauczą się dobrych zasad podczas telefonowania i rozmów przez telefon
Poznają etykietę w korespondencji e-mail
wykładowca :
CERTYFIKOWANY TRENER BIZNESU
Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 23 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych.
Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development
PROGRAM:
WSTĘP DO ETYKIETY BIZNESOWEJ
Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia
PREZENTACJA I PRZEDSTAWIANIE OSÓB
Zasada precedencji
Powitanie osób – wytyczne
Przedstawianie sobie osób
Hierarchia i role
Kontakt wzrokowy i uścisk dłoni
ETYKIETA STROJU SŁUŻBOWEGO
Pierwsze wrażenie
Język ciała
Dress code
Wizytówki – wygląd, zasada wręczania
ETYKIETA WŚRÓD PRACOWNIKÓW
Przełożeni i podwładni
Wśród pracowników
ZASADY PRZYJMOWANIA GOŚCI
Towarzyszenie
TELEFON A ETYKIETA BIZNESOWA
Automatyczna sekretarka i poczta głosowa
Telefon – trudne sytuacje
Ogólne zasady grzecznościowe
Rozmowa służbowa a prywatna
KORESPONDENCJA BIZNESOWA
Listy i pisma
Korespondencja mailowa
Zasady formułowania pism
FAUX PASS - UCHYBIENIA I WPADKI
Przy przedstawianiu się
Podczas telefonowania
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.