Szkolenie
„Kontrole i kary nakładane przez POLSKĄ AGENCJĘ NADZORU AUDYTOWEGO”

Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie – prowadzone przez Ekspertów

N

wiedza bezpośrednio od Ekspertów z wieloletnim doświadczeniem

N

zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

komplet materiałów szkoleniowych

Kontrole i kary nakładane przez POLSKĄ AGENCJĘ NADZORU AUDYTOWEGO

W praktyce prawników reprezentujących firmy audytorskie

 

05 grudnia 2023r. 10:00-15:30

 

 

Specjalistyczne szkolenie dla biegłych rewidentów oraz przedstawicieli firm audytorskich organizowane przy współpracy z kancelarią MJW Legal Młynkiewicz, Jędrzejewska i Wspólnicy Sp.k. z siedzibą w Warszawie.

MIEJSCE SZKOLENIA - WARSZAWA

Nowoczesna sala konferencyjna. Wysokiej klasy sprzęt audiowizualny oraz profesjonalna obsługa.

 

  • Sala szkoleniowa z pełnym wyposażeniem.
  • Bezpłatny parking.
  • Nielimitowana przerwa kawowa (świeżo mielona kawa, herbata, woda, soki, słodkie lub słone przekąski).
  • Przerwa na lunch oraz networking.
  • Dogodny dojazd.
  • Ogólnodostępne, szybkie Wi-Fi.

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest przekazanie przez profesjonalnych pełnomocników stanu prawnego oraz praktycznych uwag w zakresie kontroli firm audytorskich oraz postępowań przed Polską Agencją Nadzoru Audytowego.

Omówione zostaną zagadnienia odpowiedzialności dyscyplinarnej biegłych rewidentów oraz kar administracyjnych nakładanych na firmy audytorskich. Prowadzący szkolenie reprezentują firmy audytorskie oraz biegłych rewidentów w dziesiątkach spraw przed PANA oraz przed sądami i podzielą się swoim spojrzeniem na te sprawy.

PROGRAM szkolenia:

  1. Kontrole planowe i doraźne prowadzone w firmach audytorskich przez Polską Agencję Nadzoru Audytowego:
  • przebieg kontroli i protokół z kontroli;
  • na co uważać w czasie kontroli;
  • uprawnienia kontrolerów;
  • zastrzeżenia do protokołu kontroli;
  • odpowiedź na zastrzeżenia;
  • raport z kontroli – wykonanie zaleceń pokontrolnych, zalecenia wszczęcia postępowania administracyjnego i/lub dyscyplinarnego.
  1. Postępowanie administracyjne w przedmiocie nałożenia kary wobec firmy audytorskiej:
  • etapy postępowania (administracyjne i sądowoadministracyjne);
  • przesłanki nałożenia kary;
  • katalog kar;
  • przesłanki wpływające na wymiar kary.

3. Odpowiedzialność firmy audytorskiej w przypadku wadliwie przeprowadzonego badania:

  • odpowiedzialność administracyjna;
  • odpowiedzialność cywilna (roszczenie odszkodowawcze);
  • odpowiedzialność karna (postępowania karne wobec biegłych rewidentów w związku z czynnościami rewizji finansowej).

4. Postępowanie dyscyplinarne wobec biegłego rewidenta:

  • wszczęcie postępowania w sprawie;
  • umorzenie postępowania ze względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu;
  • postanowienie o przedstawieniu zarzutów;
  • wniosek o ukaranie;
  • dobrowolne poddanie się karze;
  • postępowanie przed sądem.
[/et_pb_column]

wykładowcy :

  1. Konrad Młynkiewicz, radca prawny, praktyk, doświadczony wykładowca.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w Naczelnym Sądzie Administracyjnym. Przez ponad 7 lat kierował Działem Prawa Administracyjnego w jednej z czołowych polskich kancelarii. Posiada bogate doświadczenie w praktyce rynku nieruchomości. W rankingu kancelarii prawnych Rzeczpospolita został wskazany jako jeden z pięciu rekomendowanych prawników z zakresu Prawa Nieruchomości.Reprezentuje w postępowaniach przed Naczelnym Sądem Administracyjnym, wojewódzkimi sądami administracyjnymi oraz przed organami administracji publicznej w sprawach dotyczących m.in.: decyzji o warunkach zabudowy, o pozwoleniu na budowę, decyzji środowiskowych, użytkowania wieczystego oraz innych związanych z procesem budowlanym.

Zrealizował szereg szkoleń, w tym dla deweloperów, pracowników administracji publicznej, biegłych rewidentów, a także w ramach doskonalenia zawodowego radców prawnych i adwokatów.

Wiodący specjalista w sprawach inwestycji mieszkaniowych realizowanych na podstawie specustawy mieszkaniowej (lex deweloper). Wielokrotnie doradzał klientom ubiegającym się o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowych.

2. Agnieszka Jędrzejewska, adwokat, praktyk, doświadczony wykładowca. 

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Aplikacja adwokacka przy Izbie Adwokackiej w Warszawie. Specjalizuje się w postępowaniu administracyjnym i sądowoadministracyjnym. Zajmuje się aspektami prawnymi procesu inwestycyjnego, audytami nieruchomości oraz sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.

Występuje jako trener podczas licznych szkoleń skierowanych do sektora prywatnego i publicznego. Zrealizowała szereg szkoleń z prawa budowlanego, specustawy mieszkaniowej , ustawy deweloperskiej.

Doradzała wiodącym polskim i zagranicznym firmom na każdym etapie realizacji złożonych projektów dotyczących nieruchomości. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie, gdzie zajmowała się sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, lokalizacji inwestycji celu publicznego, prawa budowlanego, ochrony środowiska i gospodarki odpadami, gospodarki wodnej, legalizacji pobytu cudzoziemców, gospodarki nieruchomościami oraz reformy rolnej. W administracji rządowej, była zaangażowana w prace wdrożeniowe przepisów międzynarodowych i unijnych w zakresie zagospodarowania przestrzennego polskich obszarów morskich.

Reprezentowała stanowisko Polski na forum organizacji międzynarodowych, w stosunkach bilateralnych oraz przed Komisją Europejską.

 

    ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

    Rada Programowa

    • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

    Zaufanie i rzetelność

    • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

    Indywidualne podejście i dostępność

    • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

    Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

    • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu kursu.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

    W jaki sposób zapisać się na szkolenie/kurs ?

    Na szkolenie/kurs można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl . Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony. W uwagach wpisz czy decydujesz się na „szkolenie online” czy „szkolenie stacjonarne”.

    Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie/kurs?

    Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

    Czy wystawiacie Faktury VAT?

    Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie/kurs oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu szkolenia wystawimy i prześlemy Fakturę.

    Czy mogę wziąć udział w szkoleniu/kursie jako osoba prywatna?

    Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za kurs na konto bankowe z dopiskiem: data szkolenia/kursu/imię i nazwisko uczestnika

    Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

    Co zawiera opłata za szkolenie/kurs?
    • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu
    • w pełni zrealizowany program kursu
    • zaświadczenie ukończenia kursu
    • obszerne, autorskie materiały szkoleniowe
    • opiekę poszkoleniową
    Czy do uczestnictwa w szkoleniu/kursie w formie online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

    Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie/kurs jest dostępne również dla urządzeń mobilnych.

    Czy w trakcie kursu online jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

    Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed kursem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

    Czy po ukończeniu szkoleniu/kursu otrzymam zaświadczenie?

    Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia/kursu Uczestnik otrzymuje Zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania Zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.

    Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

    Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia/kursu informację z danymi nowego uczestnika.

    Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu/kursie, pomimo wysłanego zgłoszenia?

    Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu/kursie wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia/kursu w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

      Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

      W uwagach prosimy wpisać : szkolenie online lub szkolenie stacjonarne

      p

      W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

      Uczestnik

      Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

      Osoba zgłaszająca

      Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

      Nabywca

      Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

      Dane do faktury

      Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
      Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

      Dane Uczestników

      Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

      Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

      Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

      Zobacz SzkoleniaKontakt z nami