„OBSŁUGA KLIENTA W ADMINISTRACJI, URZĘDACH I SPÓŁDZIELNIACH MIESZKANIOWYCH”
dowiesz się m.in. jakie są zasady komunikacji interpersonalnej
podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zadawania pytań a nasz ekspert odpowie na nie podczas bloku przeznaczonego na dyskusję z uczestnikami
zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu
OBSŁUGA KLIENTA W ADMINISTRACJI, URZĘDACH I SPÓŁDZIELNIACH MIESZKANIOWYCH
jesień/zima 2021
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań związanych z obsługą klienta .
Koszt uczestnictwa – 325 zł
Cena szkolenia zwolniona z podatku VAT
WYKŁADOWCA:
Certyfikowany trener biznesu
Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 23 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych.
Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development
Korzyści
Dzięki tym warsztatom Uczestnicy:
zrozumieją strukturę i dynamikę procesu obsługi klienta
dowiedzą się jakie są zasady komunikacji interpersonalnej
poznają wiele wyników badań rynkowych z zakresu obsługi klienta, dzięki czemu zwrócą uwagę na najbardziej istotne elementy w swojej pracy
nauczą się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
nauczą się komunikacji asertywnej
w programie m.in.:
- KOMUNIKACJA Z KLIENTEM:
Zasady komunikacji interpersonalnej
Negatywne wypowiedzi
Efektywne słuchanie
- OBSŁUGA KLIENTA
Badania rynku – istotne fakty
Proces obsługi klienta
Profesjonalna firma, czyli jaka?
- ASERTYWNOŚĆ
Asertywna postawa
Komunikowanie barier
Umiejętność odmowy
- TRUDNY KLIENT
Kim jest trudny klient?Kiedy klient staje się „trudny”
Radzenie sobie z trudnym klientem
5 typów trudnego klienta
Kilka dobrych rad – sprawdzone techniki
Krzywa emocji w czasie
Nakierowanie na rozwiązania
Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.