„OBSŁUGA KLIENTA W ADMINISTRACJI, URZĘDACH I SPÓŁDZIELNIACH MIESZKANIOWYCH”

Zapraszamy na specjalistyczne interaktywne szkolenie online
N

dowiesz się m.in. jakie są zasady komunikacji interpersonalnej

N

podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zadawania pytań a nasz ekspert odpowie na nie podczas bloku przeznaczonego na dyskusję z uczestnikami

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu

OBSŁUGA KLIENTA W ADMINISTRACJI, URZĘDACH I SPÓŁDZIELNIACH MIESZKANIOWYCH

jesień/zima 2021

A

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

A

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań związanych z obsługą klienta .

Koszt uczestnictwa – 325 zł

Cena szkolenia zwolniona z podatku VAT

WYKŁADOWCA:

Certyfikowany trener biznesu

 

Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 23 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych.

Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development

Korzyści

Dzięki tym warsztatom Uczestnicy:

N

zrozumieją strukturę i dynamikę procesu obsługi klienta

N

dowiedzą się jakie są zasady komunikacji interpersonalnej

N

poznają wiele wyników badań rynkowych z zakresu obsługi klienta, dzięki czemu zwrócą uwagę na najbardziej istotne elementy w swojej pracy

N

nauczą się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta

N

nauczą się komunikacji asertywnej

w programie m.in.:

  • KOMUNIKACJA Z KLIENTEM:

Zasady komunikacji interpersonalnej

Negatywne wypowiedzi

Efektywne słuchanie

 

  • OBSŁUGA KLIENTA

Badania rynku – istotne fakty

Proces obsługi  klienta

Profesjonalna firma, czyli jaka?

 

  • ASERTYWNOŚĆ

Asertywna postawa

Komunikowanie barier

Umiejętność odmowy

 

 

  • TRUDNY KLIENT

Kim jest trudny klient?Kiedy klient staje się „trudny”

Radzenie sobie z trudnym klientem

5 typów trudnego klienta

Kilka dobrych rad – sprawdzone techniki

Krzywa emocji w czasie

Nakierowanie na rozwiązania

 

Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

p
W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

Osoba zgłaszająca

Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

Nabywca

Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

Dane do faktury

Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

Dane Uczestników

Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

Uwagi

Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

Uczestnik

Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

Uwagi

Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

Zobacz SzkoleniaKontakt z nami