szkolenie online „Przychody podatkowe, koszty podatkowe, CIT-8 w praktyce Wspólnot Mieszkaniowych”

Zapraszamy na specjalistyczne interaktywne szkolenie online
N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz materiały i zaświadczenie

q

UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO

Przychody podatkowe, koszty podatkowe, CIT-8 w praktyce Wspólnot Mieszkaniowych

Orzecznictwo, interpretacje, komentarze

Szkolenie skierowane jest do:

N

Pracowników finansowo – księgowych wspólnot mieszkaniowych

N

Członków zarządów wspólnot mieszkaniowych

N

Osób związanych zawodowo i zainteresowanych tą tematyką

szczegółowy PROGRAM SZKOLENIA online:

  1. Wspólnota mieszkaniowa podatnikiem – prawa i obowiązki, odpowiedzialność.
  2. Ewidencja podatkowa księgą podatkową podatnika – wspólnoty [art. 3 O.p.]
    2.1.Księga podatkowa a ewidencje rachunkowa. Podstawa prawna.
    2.2.Czy obowiązek prowadzenia ewidencji podatkowej obejmuje także małe wspólnoty?
    2.3.Czy obowiązuje prowadzenie ewidencji podatkowej w trakcie roku, gdy wspólnota w trakcie roku nie płaci zaliczek na podatek dochodowy?
    2.4.Kto odpowiada za prowadzenie ewidencji podatkowej, wspólnota, jej zarząd, czy księgowy z firmy usługowej? Czy na obsługę podatkową wspólnota powinna zawrzeć umowę i jaką?
  3. Sprawozdawczość finansowa, przygotowanie do zamknięcia roku 2022
  4. Zaliczki na podatek dochodowy w trakcie roku podatkowego
    4.1.Sposoby ustalani zaliczek na podatek dochodowy
    4.2.Zaliczki miesięczne, zaliczki kwartalne
    4.3.Czy zaniżenie zaliczki wywołuje zaległość podatkową i kto za to odpowiada?
    4.4. Jak rozumieć przepisy, w warunkach wspólnoty, że podatnik odpowiada za zaległości podatkowe całym swoim majątkiem?
  5. Przychody podatkowe oraz ich ustalanie w warunkach wspólnoty
    5.1. Przychody podatkowe, podejście kasowe z dz. statutowej, oraz podejście memoriałowe ze sprzedaży towarów i usług
    5.2. Data powstania przychodu podatkowego
    5.3. Negatywny katalog przychodów podatkowych
    5.4. Korekta przychodów podatkowych ze sprzedaży w trakcie roku i po roku i jej skutki
    5.5. Data powstania przychodu podatkowego
    5.6.Negatywny katalog przychodów podatkowych
  6. Koszty uzyskania przychodów oraz ich ustalanie w warunkach wspólnoty
    6.1. Warunki zaliczenia wydatku do kosztów uzyskania przychodów; koszty bezpośrednio związane z przychodami i koszty pośrednio związane z przychodami
    6.2. Rodzaje kosztów podatkowych oraz zasady ich kwalifikacji
    6.3. Korekta KUP w trakcie roku i po roku
    6.4.Przedawnienie wierzytelności podatnika, wydatki rozliczane w czasie
    6.5.Negatywny katalog KUP; czego nie można zaliczyć do KUP?
  7. Dochód podatkowy a strata podatkowa
    7.1. Istota dochodu podatkowego lub straty podatkowej
    7.2.Metodyka ustalania dochodu podatkowego z różnych źródeł
    7.3.Opodatkowanie dochodów z działalności zarobkowej wspólnoty
    7.4.Stawka podatkowa w warunkach wspólnot i podatek należny
    7.5.Rozliczanie straty podatkowej
  8. Zwolnienie przedmiotowe od podatku dochodowego
    8.1.Warunki zwolnienia, prawo, orzecznictwo
    8.2.Pułapki dot. art. 16 ust. 1 pkt 58 u.p.d.o.p.
    8.3.Obowiązek korekty podatkowej – art. 25 ust. 4 u.p.d.o.p.
  9. Czy strata na źródle GZM zmniejsza podstawę opodatkowania?
  10. CIT – 8 oraz rozrachunki z organem
    10.1.Podstawa rozrachunków z organem i obowiązki podatnika
    10.2.Rozrachunki publicznoprawne, aspekty księgowe rozrachunków.

WYKŁADOWCA: 

Ekspert rynku nieruchomości. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów na studiach podyplomowych, a także konferencji i seminariów.

Autorka licznych publikacji oraz książek, m.in. najnowszej ze stanem prawnym na lipiec 2021 r.

 

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. 

Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. 

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

    p
    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.
    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami