szkolenie online „nowa ustawa deweloperska”
Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie z ekspertem
zdobędziesz PRAKTYCZNĄ wiedzę bezpośrednio od doświadczonego eksperta
otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia
otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną
ustawa deweloperska.
wybrane zagadnienia i zmiany
17 września 2024r.
10:00-15:00
Koszt uczestnictwa – 590 zł netto lub zw. z vat*
* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)
*Cena za udział w szkoleniu 1 osoby
Z dniem 1 lipca 2024 r. zakończył się okres przejściowy wynikający z tzw. „Nowej Ustawy Deweloperskiej” czyli ustawy, która weszła w życie 1 lipca 2022 r.
Znajomość nowych przepisów prawnych jest niezbędna do sprawnego poruszania się w branży deweloperskiej, zarówno dla deweloperów, inwestorów, jak i pośredników. Szkolenie pozwoli zapoznać się z zasadami nowej ustawy deweloperskiej.
Szkolenie skierowane jest do:
Firm deweloperskich - dla pracowników działów prawnych i działów sprzedaży
Pośredników w obrocie nieruchomościami
Inwestorów, planujących nowe inwestycje deweloperskie
Doradców technicznych, monitorujących proces budowlany
Pracowników sektora bankowego
Szkolenie w pełni interaktywne - kameralne grupy
Wykładowca wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak:
- praktyczne zadania,
- opisy sytuacji i przypadków,
- case study
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zaktualizowanie i poszerzenie wiedzy. Szkolenia związane z nowelizacją ustawy deweloperskiej mają na celu dostarczenie uczestnikom aktualnych informacji na temat zmian w przepisach oraz konsekwencji, jakie mogą one mieć dla branży deweloperskiej. Szkolenia te mają na celu przygotowanie uczestników do skutecznego działania w nowych warunkach prawnych oraz zwiększenie świadomości na temat obowiązujących przepisów.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Przypomnienie podstawowych założeń tzw. ustawy deweloperskiej (realizacja przedsięwzięcia deweloperskiego, umowa deweloperska, rachunki powiernicze, ochrona prawa nabywców).
2. Ochrona praw konsumentów jako punkt wyjścia dla zmian w ustawie deweloperskiej.
3. Środki ochrony wpłat nabywców ze szczególnym uwzględnieniem otwartego mieszkaniowego rachunku powierniczego.
4. Omówienie zmian wprowadzonych przepisami ustawy z dnia 20 maja 2021 r. o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego oraz Deweloperskim Funduszu Gwarancyjnym (Dz.U. 2021 poz. 1177):
4.1. Definicja przedsięwzięcia deweloperskiego;
4.2. Deweloperski Fundusz Gwarancyjny (nowy schemat przepływów finansowych);
4.3. Rola banku w świetle nowych przepisów (mieszkaniowy rachunek powierniczy);
4.4. Umowy przedwstępne, umowy sprzedaży nieruchomości, umowy rezerwacyjne;
4.5. Odbiory – lokale mieszkalne i domy jednorodzinne.
5. Porównanie stanów prawnych: przed i po 1 lipca 2022 r. (pozostałe zagadnienia)
6. Przewodnik po przepisach wprowadzających, przejściowych i końcowych.
7. Q&A – pytania i odpowiedzi
wykładowca :
Adwokat, Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku prawo. Aplikacja adwokacka przy Izbie Adwokackiej w Warszawie.
Specjalizuje się w postępowaniu administracyjnym i sądowoadministracyjnym. Zajmuje się aspektami prawnymi procesu inwestycyjnego, audytami nieruchomości oraz sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Występuje jako trener podczas licznych szkoleń skierowanych do sektora prywatnego i publicznego. Zrealizowała szereg szkoleń z prawa budowlanego, specustawy mieszkaniowej (tzw. lex deweloper), ustawy deweloperskiej, w tym dla deweloperów oraz pracowników administracji publicznej, a także ochrony danych osobowych i postępowania administracyjnego.
Doradzała wiodącym polskim i zagranicznym firmom na każdym etapie realizacji złożonych projektów dotyczących nieruchomości.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Warszawie, gdzie zajmowała się sprawami z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, lokalizacji inwestycji celu publicznego, prawa budowlanego, ochrony środowiska i gospodarki odpadami, gospodarki wodnej, legalizacji pobytu cudzoziemców, gospodarki nieruchomościami oraz reformy rolnej. Z kolei w administracji rządowej, była zaangażowana w prace wdrożeniowe przepisów międzynarodowych i unijnych w zakresie zagospodarowania przestrzennego polskich obszarów morskich. Reprezentowała stanowisko Polski na forum organizacji międzynarodowych, w stosunkach bilateralnych oraz przed Komisją Europejską.
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Punkty dla rzeczoznawców majątkowych
- 1 punkt za każde 2 godz. uczestnictwa w ukończonym szkoleniu, jednak nie więcej niż 6 punktów w danym okresie rozliczeniowym. Dowiesz się więcej: 721 212 186
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Co zawiera opłata za szkolenie?
- udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu online w czasie rzeczywistym
- w pełni zrealizowany program szkolenia
- zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
- opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza
W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.