szkolenie online „Warunki techniczne – najważniesze zmiany”

Zapraszamy na specjalistyczne  szkolenie online
N

podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zadawania pytań a nasz ekspert odpowie na nie podczas bloku przeznaczonego na dyskusję z uczestnikami

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz materiały i zaświadczenie

WARUNKI TECHNICZNE – NAJWAŻNIESZE ZMIANY

 

09 września 2024
10:00 do 13:00

Istotne zmiany w przepisach od 1 sierpnia 2024 roku. 

Proces budowlany w świetle zmiany rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 

Koszt uczestnictwa – 590 zł netto lub zw. z Vat*

* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi  ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)

*Cena za udział w szkoleniu 1 osoby

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaktualizowanie, zdobycie i poszerzenie wiedzy.

Praktyczne aspekty wdrożenia nowych przepisów dotyczących warunków technicznych – przygotowanie do zmian, które wejdą w życie od 1 sierpnia 2024r.

Szkolenie związane z nowelizacją rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ma na celu dostarczenie uczestnikom aktualnych informacji na temat najważniejszych zmian w przepisach oraz konsekwencji, jakie mogą powodować.

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do skutecznego działania w nowych warunkach prawnych.

Szkolenie skierowane jest do:

N

Osób pełniących samodzielne funkcje techniczne (projektanci, architekci, rzeczoznawcy budowlani, kierownicy budowy lub robót budowlanych, inspektorzy nadzoru inwestorskiego)

N

Generalnych wykonawców robót budowlanych, inwestorów, deweloperów

N

Spółdzielni mieszkaniowych, miejskich zarządów budynków

N

Organów administracji architektoniczno-budowlanej

N

Właścicieli i zarządców nieruchomości

N

Organów nadzoru budowlanego

N

Wszystkich osób zainteresowanych tematyką

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Dopuszczalne odległości sytuowania budynków.
2. Stanowiska postojowe – wymagania.
3. Istotne zmiany w zakresie placów zabaw.
4. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne – nowe wymagania i definicja.
5. Balkony i loggie – konieczność stosowania przegród.
5. Dodatkowe pomieszczenia, konieczne do uwzględnienia przy inwestycjach w procesie budowlanym.
6. Aspekty związane z akustyką w świetle nowelizacji.

WYKŁADOWCA:

 

Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, posiada tytuł Executive MBA, jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz IAE Aix-Marseille Université. Posiada licencję zawodową Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń. Członek Zrzeszenia Audytorów Energetycznych.

Jest to przede wszystkim praktyk zarządzania projektami budowlanymi, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży projektowej. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Zajmował się także przygotowywaniem inwestycji developerskich.
W ramach swojej obecnej działalności zawodowej, prowadzi nowoczesne, wielobranżowe biuro projektowe. Ponadto współpracuje z przedsiębiorcami przy pozyskiwaniu gruntów na określone cele.

Posiada kompleksową wiedzę – od etapu pozyskania nieruchomości gruntowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie ukończonej inwestycji.

Jest osobą otwartą, komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego też prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria z zakresu Prawa budowlanego, Zarządzania projektem budowlanym, Cyfryzacji w budownictwie, Sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków.

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

 

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Co zawiera opłata za szkolenie?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
  • w pełni zrealizowany program szkolenia
  • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
  • obszerne, autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
  • tylko dla uczestnuków szkolenia : 7-dniowy dostęp do nagrania wykładu
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Co jeśli muszę przerwać szkolenie z przyczyn nagłych?
Z nami nic nie tracisz! Specjalnie dla naszych uczestników nagrywamy szkolenie. Okres udostępnienia nagrania to 7dni. Dodatkowo dostęp do nagrania jest elastyczny. Co to oznacza? Możesz wielokrotnie się łączyć, przewijać, zatrzymywać oraz powracać do wybranych zagadnień.
Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza

p
W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

Uczestnik

Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

Uwagi

Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

Osoba zgłaszająca

Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

Nabywca

Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

Dane do faktury

Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

Dane Uczestników

Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

Uwagi

Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

Zobacz SzkoleniaKontakt z nami