„Wspólnoty mieszkaniowe. Status prawny, rozliczanie, funkcjonowanie”
Zapraszamy na szkolenie online dedykowane dla instytucji finansujących i kredytowych
podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zadawania pytań a nasz ekspert odpowie na nie podczas bloku przeznaczonego na dyskusję z uczestnikami
zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem
otrzymasz materiały oraz zaświadczenie
UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO
-
Nowy termin podamy wkrótce.
-
Zapytaj o szkolenie zamknięte : biuro@sbm-szkolenia.pl
Wspólnoty mieszkaniowe. Status prawny, rozliczanie, funkcjonowanie
ZAGADNIENIA TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE
UWAGA PROMOCJA:
Przy zgłoszeniu 3ch osób z jednej firmy – indywidualna oferta cenowa! Zadzwoń 721 -212-186
Szkolenie skierowane jest do:
Pracowników instytucji finansujących i kredytowych, w szczególności:
- ekspertów i analityków ryzyka kredytowego
- decydentów i menedżerów
- doradców bankowych zarządzających relacjami z klientem
Wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką
PROGRAM szkolenia – wspólnoty mieszkaniowe:
Cz 1 ASPEKTY PRAWNE
• Przepisy prawa regulujące działalność wspólnoty mieszkaniowej
• Powstanie wspólnoty mieszkaniowej
• Powstanie odrębnej własności lokali
• Instytucja ekspektatywy prawa i obrót nią w kontekście odrębnej własności lokali
• Mechanizm ustanawiania hipoteki na odrębnym lokalu
• Prawa i obowiązki członków wspólnoty mieszkaniowej
CZ 2 FINANSE WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ
• Zakres podmiotowy i przedmiotowy – ewidencja pozaksięgowa wspólnot mieszkaniowych
• Finanse we wspólnocie mieszkaniowej
• Fundusz remontowy – zasady tworzenia i funkcjonowania
• Sprawozdawczość wspólnot
CZ 3 WINDYKACJA WE WSPÓLNOCIE MIESZKANIOWEJ
• Windykacja dłużników – członków wspólnoty
• Etapy dochodzenia roszczeń w postępowaniu cywilnym
• Upadłość członka wspólnoty mieszkaniowej – skutki prawne
• Śmierć członka wspólnoty mieszkaniowej – skutki prawne
• Windykacja wspólnoty mieszkaniowej przez bank
• Konstrukcja odpowiedzialności członków wspólnoty za długi wspólnoty mieszkaniowej
WYKŁADOWCA:
Doktor nauk prawnych, radca prawny wpisana na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych. Pracownik naukowy, uniwersytecki, praktyk i doświadczony wykładowca. Autorka licznych artykułów oraz kilku monografii.
Posiada doświadczenie w zakresie obsługi prawnej wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych oraz przedsiębiorców. Ekspert w zakresie prawa nieruchomości, prawa spółdzielczego oraz prawa spółek handlowych.
Prowadzi liczne szkolenia z zakresu prawa nieruchomości i ustawy o własności lokali, prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa administracyjnego oraz ochrony danych osobowych, zwłaszcza w odniesieniu do wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych czy zarządców nieruchomości.
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Indywidualne podejście i dostępność
- Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Co zawiera opłata za szkolenie?
- udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
- w pełni zrealizowany program szkolenia
- zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
- opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Co jeśli muszę przerwać szkolenie z przyczyn nagłych?
Z nami nic nie tracisz! Specjalnie dla naszych uczestników nagrywamy szkolenie. Okres udostępnienia nagrania to 7dni. Dodatkowo dostęp do nagrania jest elastyczny. Co to oznacza? Możesz wielokrotnie się łączyć, przewijać, zatrzymywać oraz powracać do wybranych zagadnień.
Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.