„Odpowiedzialność zarządcy – drogi wewnętrzne”

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

Odpowiedzialność zarządcy – drogi wewnętrzne

Zarządzanie drogami wewnętrznymi w przepisach prawa

28 listopada 2022

09:00 do 14:00

 

Koszt uczestnictwa – 320 zł netto lub zw. z VAT*

* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi w co najmniej 70% ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)

UWAGA ! Promocja :

  • Przy zgłoszeniu 3ch osób z jednej firmy – indywidualna oferta cenowa! Zadzwoń 721 -212-186
q

Szkolenie w czasie rzeczywistym - w pełni interaktywne - z możliwością zadawania pytań. Zachęcamy do aktywnego uczestnictwa !!

szkolenie skierowane jest do :

N

spółdzielni mieszkaniowych

N

zarządców i właścicieli terenu

N

deweloperów

N

zarządców oraz właścicieli nieruchomości drogowych

N

organów gminnej administracji samorządowej

PROGRAM:

N

Zakres zagadnień dotyczących dróg wewnętrznych uregulowanych w ustawie o drogach publicznych i w ustawie Prawo o ruchu drogowym

  • podstawowe definicje powiązane z drogami wewnętrznymi oraz ich korelacje z definicjami innych ustaw;
  • służby zajmujące się drogami wewnętrznymi;
  • finansowanie dróg wewnętrznych;
  • zarządzanie ruchem i oznakowanie dróg wewnętrznych
N

Drogi wewnętrzne w przepisach wykonawczych

N

Zakres zagadnień dotyczących dróg wewnętrznych określony w innych przepisach

np. ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa Prawo budowlane, ustawa gospodarce nieruchomościami

N

Wybrane zagadnienia związane z zarządzaniem drogami wewnętrznymi zawarte w ustawie Kodeks wykroczeń i ustawie Kodeks karny

N

Pytania uczestników, dyskusja, wymiana doświadczeń

wykładowca :

Mgr inż. budownictwa

Absolwentka Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Poznańskiej. Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie szacowania nieruchomości w Wyższej Szkole Biznesu w Pile – Wydział Zarządzania i Marketingu. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego, zarządzania drogami i zarządzania ruchem drogowym, oraz kursów dla ekspertów oceniających projekty drogowe i transportowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.

Posiada ponad 30 – letnie doświadczenie pracy w administracji publicznej rządowej i samorządowej szczebla wojewódzkiego. Pracując na kierowniczych stanowiskach realizowała zadania administracji publicznej w dziedzinie drogownictwa, inżynierii ruchu, komunikacji.

Doświadczony wykładowca – prowadzi od wielu lat zajęcia dla branży drogowej i mostowej w ramach kursów przygotowujących inżynierów do uzyskania uprawnień budowlanych; nadto organizuje i prowadziwiele szkoleń dla administracji we wskazanych wyżej dziedzinach.

 

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Co zawiera opłata za szkolenie?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu online w czasie rzeczywistym
  • w pełni zrealizowany program szkolenia
  • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)

Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza

    p

    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami