SZKOLENIE „Zarządzanie nieruchomościami – aspekty ustawowe, prawne i księgowe”
Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie w formule e-learning
uzyskasz specjalistyczną wiedzę
zapewniamy materiały i zaświadczenie
Zarządzanie nieruchomościami – aspekty ustawowe, prawne i księgowe
Szkolenie online w formie e-learningu – wygoda i elastyczność
Pełnowartościowe szkolenie – 6 godzin nauki
4 dni dostępu do szkolenia
koszt uczestnictwa – 690 ZŁ netto lub zw. z VAT*
* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)
*Cena za udział w szkoleniu 1 osoby
Jak to działa ? Krok po kroku:
E-learning jest metodą nauki zdalnej, która wykorzystuje grafikę, wideo, audio i tekst. Jest wygodna, dostępna i pozwala na realizowanie szkoleń o każdej porze, niezależnie od miejsca, w którym przebywa uczestnik. Zapraszamy na szkolenie nagrane w profesjonalnym studiu nagrań.
- Na szkolenie można się zapisać wypełniając formularz na dole strony (dla osoby prywatnej lub dla firmy).
- W uwagach należy wpisać indywidualny termin szkolenia (dowolne 4dni pod rząd).
- W odpowiedzi przesyłamy potwierdzenie wpisania na listę uczestników.
- Po dokonaniu płatności lub przesłaniu potwierdzenia wykonania przelewu przesyłamy zaproszenie do rejestracji na nasze szkolenie e-learningowe wraz z materiałami szkoleniowymi.
- W wybranym indywidualnie terminie szkolenia uczestnik otrzymuje elastyczny dostęp do naszej platformy szkoleniowej (możliwość przewijania, powtarzania, pauzowania i dołączania do wydarzenia wielokrotnie).
- Po zakończeniu udostępniania wystawiamy imienne zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia.
Nasze szkolenia odbywają się na platformie szkoleniowej opartej na przeglądarce internetowej. Do uczestnictwa niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome, Safari) z dostępem do stabilnego Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (np. tablety, smartfony).
Cel szkolenia i grupa docelowa:
Celem szkolenia jest zaktualizowanie i poszerzenie wiedzy oraz optymalizacja procesów zarządzania nieruchomościami.
Szkolenie „Zarządzanie nieruchomościami – aspekty ustawowe, prawne i księgowe” jest dedykowane w szczególności dla sektora bankowego.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze aspekty ustawowe i prawne dotyczące zarządzania nieruchomościami, takie jak kwestie przepisów prawa, na których opiera się funkcjonowanie zarządców nieruchomości, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych. Ponadto omówione zostaną kwestie finansowe wspólnot mieszkaniowych i obowiązki sprawozdawcze jak i uprawnienia zarządu, szczególnie w kwestii podejmowania decyzji dotyczących współpracy z bankiem.
PROGRAM SZKOLENIA OBEJMUJE:
- Kwestia przepisów prawa, na których opiera się funkcjonowanie zarządców nieruchomości, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych
- Sposoby zarządzania tymi podmiotami, rodzaje pełnomocnictw, sposoby reprezentacji
- Uprawnienia zarządu, szczególnie w kwestii podejmowania decyzji dotyczących współpracy z bankiem, czyli możliwości zakładania rachunku, zaciągania zobowiązań, lokowania środków, w tym produktów inwestycyjnych
- Uprawnienia zarządu do podejmowania decyzji, a zagadnienia wymagające podjęcia uchwały całej WM, z mocnym doprecyzowaniem, co wchodzi w zarząd zwykły, a co go przekracza
- Czym w praktyce różni się umowa o zarządzanie od umowy o sprawowanie zarządu czy od umowy o administrowanie.
- Kwestie finansowe wspólnot mieszkaniowych i obowiązki sprawozdawcze, w szczególności takie zagadnienia jak:
- w jaki sposób wyliczane są zaliczki?
- jak od strony zarządcy wygląda system księgowy?
- jak należy księgować pożytki np. z wynajmu lokali, miejsc reklamowych?
- jak rozliczane są części wspólne i lokale użytkowe?
- jak czytać plan gospodarczy i jego rozliczenie (co zawierają poszczególne pozycje)
WYKŁADOWCA:
Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, doktor nauk prawnych, radca prawny wpisana na listę prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych. Pracownik naukowy, uniwersytecki, praktyk i doświadczony wykładowca. Autorka licznych artykułów oraz kilku monografii.
Posiada doświadczenie w zakresie obsługi prawnej wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni mieszkaniowych oraz przedsiębiorców. Ekspert w zakresie prawa nieruchomości, prawa spółdzielczego oraz prawa spółek handlowych.
Prowadzi liczne szkolenia z zakresu prawa nieruchomości i ustawy o własności lokali, prawa cywilnego, prawa handlowego, prawa administracyjnego oraz ochrony danych osobowych, zwłaszcza w odniesieniu do wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych czy zarządców nieruchomości.
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Indywidualne podejście i dostępność
- Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu szkolenia wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Co zawiera opłata za szkolenie?
- udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w formie elearning
- w pełni zrealizowany program szkolenia
- zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
- opiekę poszkoleniową
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na szkolenie w formie elearning! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.