FAQ

Jak wziąć udział w szkoleniu online?

01

Zgłoszenie

Rejestracja na szkolenie następuje poprzez wypełnienie Karty Zgłoszenia lub interaktywny Formularz Zgłoszeniowy drogą online.

02

Potwierdzenie

Po przesłaniu Karty Zgłoszenia lub wypełnieniu Formularza otrzymacie Państwo wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę uczestników.

03

Płatność

W terminie do 3 dni roboczych przed terminem planowanego szkolenia należy dokonać płatności na konto bankowe.

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063

04

Dostęp

Na 1-2 dni przed planowanym wydarzeniem wyślemy wiadomość, w której będzie hasło lub unikalny kod dostępu (token).

05

Szkolenie

Szkolenie zostanie przeprowadzone drogą online w wirtualnej sali konferencyjnej – w pokoju webinarowym na platformie Click Meeting

06

po szkoleniu

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają materiały, które były omawiane przez wykładowcę – z możliwością ich pobrania – oraz Zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA SZKOLENIE / KURS?
Płatności można dokonać przelewem na konto bankowe z dopiskiem: data szkolenia / imię i nazwisko uczestnika lub nazwa firmy.

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063

BIC SWIFT: BPKOPLPW

Czy do uczestnictwa w szkoleniu / kursie online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie Click Meeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie przeglądarki z dostępem do Internetu.
Czy w trakcie szkolenia / kursu jest możliwość zadawania pytań wykładowcy?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań Wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia.
Czy po ukończeniu szkolenia / kursu otrzymam Zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego kursu jak i szkolenia Uczestnik otrzymuje Zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania Zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem.
Czy opinie Klientów umieszczone na serwisie internetowym SBM są weryfikowane?

Tak. Informujemy, że wszystkie opinie umieszone na naszym serwisie internetowym są weryfikowane i pochodzą od konsumentów, którzy nabyli u nas usługę szkoleniową.

Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

Zobacz SzkoleniaKontakt z nami