FAQ
Jak wziąć udział w szkoleniu online?
Zgłoszenie
Rejestracja na szkolenie następuje poprzez wypełnienie Karty Zgłoszenia lub interaktywny Formularz Zgłoszeniowy drogą online.
Potwierdzenie
Po przesłaniu Karty Zgłoszenia lub wypełnieniu Formularza otrzymacie Państwo wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę uczestników.
Płatność
W terminie do 3 dni roboczych przed terminem planowanego szkolenia należy dokonać płatności na konto bankowe.
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063
Dostęp
Na 1-2 dni przed planowanym wydarzeniem wyślemy wiadomość, w której będzie hasło lub unikalny kod dostępu (token).
Szkolenie
Szkolenie zostanie przeprowadzone drogą online w wirtualnej sali konferencyjnej – w pokoju webinarowym na platformie Click Meeting
po szkoleniu
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają materiały, które były omawiane przez wykładowcę – z możliwością ich pobrania – oraz Zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA SZKOLENIE / KURS?
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063
BIC SWIFT: BPKOPLPW
Czy do uczestnictwa w szkoleniu / kursie online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Czy w trakcie szkolenia / kursu jest możliwość zadawania pytań wykładowcy?
Czy po ukończeniu szkolenia / kursu otrzymam Zaświadczenie?
Czy opinie Klientów umieszczone na serwisie internetowym SBM są weryfikowane?
Tak. Informujemy, że wszystkie opinie umieszone na naszym serwisie internetowym są weryfikowane i pochodzą od konsumentów, którzy nabyli u nas usługę szkoleniową.
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.