Praktyczne warsztaty online „CYFROWA KSIĄŻKA OBIEKTU BUDOWLANEGO (c-KOB)”
Zapraszamy na praktyczne warsztaty online z prowadzenia C-KOB
zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od specjalisty z wieloletnim doświadczeniem w branży budowlanej
otrzymasz rzetelne materiały i zaświadczenie
podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zadawania pytań a nasz ekspert odpowie na nie podczas bloku przeznaczonego na dyskusję z uczestnikami
CYFROWA KSIĄŻKA OBIEKTU BUDOWLANEGO (c-KOB)
Praktyczne warsztaty prowadzenia Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego
28 kwietnia 2025r.
09:00 – 13:00
Koszt uczestnictwa – 690 zł netto LUB ZW. Z VAT*
* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)
Cel szkolenia warsztatowego:
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w praktyczną wiedzę oraz umiejętności związane z prowadzeniem Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego (c-KOB). W trakcie warsztatu uczestnicy:
- Zapoznają się z wymaganiami dotyczącymi prowadzenia książki obiektu budowlanego (KOB), w tym z nowelizacją ustawy Prawo budowlane, która wprowadza istotne zmiany w tym zakresie.
- Zdobywają wiedzę na temat dokumentacji obiektu
- Otrzymają praktyczne instrukcje dotyczące wypełniania c-KOB, opisujące krok po kroku proces rejestracji danych.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, uczestnicy będą w stanie efektywnie prowadzić c-KOB, co wpłynie na zwiększenie jakości zarządzania dokumentacją budowlaną oraz usprawnienie procesów związanych z użytkowaniem obiektów budowlanych.
CYFROWA KSIĄŻKA OBIEKTU BUDOWLANGO (c-KOB) – PROGRAM:
1. Przepisy Prawa budowlanego dot. – Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego – C-KOB
· Platforma cyfrowa KOB – wdrażanie systemu elektronicznego
· C-KOB – zakres kontroli i nowe zapisy
· Zakładanie, prowadzenia, wpisy i zamykanie C-KOB – uprawnienia i odpowiedzialność
· Obiekty oddawane do użytkowania – termin zakładania C-KOB
· Terminy i zasady przechodzenia z wersji papierowej na wersję C-KOB
· Terminy związane z prowadzeniem KOB – wersja papierowa i cyfrowa
2. Szczegółowy sposób prowadzenia książki obiektu budowlanego w postaci papierowej i elektronicznej wynikający z obowiązującego rozporządzenia – analiza rozporządzeń
· Co nowego w prowadzeniu książki obiektu budowlanego wprowadziła nowelizacja ustawy Prawo budowlane?
· Jakie dane wprowadza się do c-KOB
3. Szczegółowy sposób uwierzytelniania i autoryzacji w systemie Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego, zwanym „systemem c-KOB” oraz
· Realizacja identyfikacji
· Autoryzacja i uwierzytelnienie dostępu do systemu c-KOB
4. Kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego wynikające z Art. 62 ust. 1 Ustawy prawo budowlane
· Wymagania podstawowe w zakresie utrzymywanie obiektu w należytym stanie technicznym
· Terminy kontroli obiektów budowlanych
· Zakres kontroli
· Uprawnienia i kwalifikacje osób przeprowadzających kontrolę.
5. Zakres kontroli wynikający z Ustawy o charakterystyce energetycznej budynków – nowelizacja od kwietnia 2023 r.
6. Protokół kontroli – podstawowy dokument do dokonania wpisu do KOB
· Elementy i treść protokołu
· Obowiązkowe zapisy w protokołu
· Błędy, braki w protokołach kontroli
7. Przeglądy w zakresie urządzeń przeciwpożarowych oraz obiektów zabytkowych
· Przeglądy techniczne, konserwacji oraz napraw urządzeń przeciwpożarowych
· Obiekty zabytkowe.
Po szkoleniu:
Każdy z uczestników otrzyma drogą elektroniczną obszerne materiały oraz zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia. Dodatkowo istnieje możliwość zadawania pytań Wykładowcy do 7 dni od zakończenia szkolenia (drogą mailową).
wykładowca SBM Centrum Szkolenia:
Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, posiada tytuł Executive MBA, jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz IAE Aix-Marseille Université przy współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Managerów.
Posiada licencję zawodową Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń.
Jest to przede wszystkim praktyk zarządzania projektami budowlanymi, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży projektowej. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Zajmował się także przygotowywaniem inwestycji developerskich.
W ramach swojej obecnej działalności zawodowej, prowadzi nowoczesne, wielobranżowe biuro projektowe.
Ponadto współpracuje z przedsiębiorcami przy pozyskiwaniu gruntów na określone cele. Posiada kompleksową wiedzę – od etapu pozyskania nieruchomości gruntowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie ukończonej inwestycji.
Jest osobą otwartą, komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego też prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria z zakresu Prawa budowlanego, Zarządzania projektem budowlanym, Cyfryzacji w budownictwie.
Warsztaty prowadzenia Cyfrowej Książki Obiektu Budowlanego skierowane są do:
zarządców budynków, administratorów nieruchomości
właścicieli obiektów i budowli
przedstawicieli działów technicznych
osób, odpowiedzialnych za utrzymanie obiektów budowlanych
spółdzielni mieszkaniowych, miejskich zarządów budynków, deweloperów
nadzoru technicznego oraz nadzoru administracyjno-budowlanego
osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektanci, inspektorzy nadzoru inwestorskiego, kierownicy budów, architekci i rzeczoznawcy)
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Indywidualne podejście i dostępność
- Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w kursie/szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: data lub nazwa kursu lub szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.