SZKOLENIE ONLINE „Zmiany w prawie pracy w 2023 roku”
Zapraszamy na interaktywne szkolenie online
zdobędziesz PRAKTYCZNĄ wiedzę bezpośrednio od eksperta
dowiesz się kto skorzysta na nowelizacji przepisów
otrzymasz materiały i zaświadczenie
UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO
-
NOWY TERMIN PODAMY WKÓRTCE
-
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY 721-212-186
ZMIANY W PRAWIE PRACY W 2023 Roku
Szkolenie w pełni interaktywne - kameralne grupy
UWAGA ! Promocja :
- Przy zgłoszeniu 3ch osób z jednej firmy – indywidualna oferta cenowa! Zadzwoń 721 -212-186
Szkolenie online skierowane jest do :
specjalistów działu kadr i płac
specjalistów działu HR
kierowników działów personalnych
pracowników agencji pośrednictwa pracy
osób, mających do czynienia w pracy z regulacjami dotyczącymi prawa pracy
PROGRAM SZKOLENIA – zmiany w prawie pracy w 2023r.:
- Dyrektywy UE wprowadzające zmiany.
- Idea work-life balance.
- Zmiany w umowach na okres próbnych.
- Zmiany w umowach na czas określony.
- Dyskryminacja pracownika.
- Zmiany dotyczące informowania o awansie w zakładzie pracy.
- Nowe zwolnienie od pracy z powodu siły wyższej.
- Zmiany w urlopach rodzicielskich.
- Zmiany w urlopie ojcowskim.
- Ochrona pracownika-rodzina dziecka do lat 8.
- Zmiany w urlopie rodzicielskim.
- Elastyczna organizacja czasu pracy.
- Szkolenia pracowników
- Zakazy wobec pracodawcy.
- Dodatkowa przerwa śniadaniowa.
- Sankcje dla pracodawcy.
- Praca zdalna – nowe regulacje, obowiązki pracodawcy.
- Kontrola trzeźwości pracownika przy pracy zdalnej.
- Wymogi BHP przy pracy zdalnej. Wypadek przy pracy.
- Pozostałe zmiany – ochrona sygnalistów, zatrudnianie cudzoziemców i inne.
- Dyskusja, odpowiedzi na pytania Uczestników.
WYKŁADOWCA:
Absolwent studiów prawniczych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń zarówno w formie stacjonarnej jak i online.
Specjalizuje się przede wszystkim w prawie cywilnym, prawie pracy, prawie zamówień publicznych, pomocy de minimis oraz w kwestiach dotyczących windykacji, negocjacji.
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Indywidualne podejście i dostępność
- Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Czy przyznajecie punkty dla rzeczoznawców majątkowych?
Tak. Szkolenia i warsztaty dla rzeczoznawców w formie online organizowane mogą być między innymi przez firmy komercyjne. Liczba punktów przysługująca za szkolenie wg Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju (obecnie Ministerstwo Rozwoju i Technologii ) to 1 punkt za każde 2 godz. uczestnictwa w ukończonym szkoleniu lub kursie, jednak nie więcej niż 6 punktów w danym okresie rozliczeniowym. Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Napisz: biuro@sbm-szkolenia.pl
Co zawiera opłata za szkolenie?
- udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
- w pełni zrealizowany program szkolenia
- zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
- opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.