Szkolenie online
„Rok 2024 w budownictwie – kluczowe zmiany i prognozy”

Zapraszamy na 2gą edycję szkolenia online – prowadzonego przez eksperta, praktyka

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

Rok 2024 w budownictwie – kluczowe zmiany i prognozy.

Profesjonalne szkolenie online 

25 marca 2024r.

09:00-14:30

 

 

Koszt uczestnictwa – 590 zł netto lub zw. z vat *

* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)

PROGRAM SZKOLENIA :

  1. Prawo budowlane – aktualne zapisy oraz projekt zmian.
  2. Postępująca cyfryzacja (etapy i zakresy): cKOB, EDB, eCRUB, e-Budownictwo, Baza Projektów Budowlanych, SOPAB, CEEB.
  3. Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – omówienie zmian, wchodzących w życie 1 kwietnia 2024 r.
  4. Rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego – zapisy na rok 2024, w tym zmiany w wyznaczaniu powierzchni.
  5. Prognozowane klasy energetyczne budynków –  kryteria klasyfikacji. Przyszłość Świadectw charakterystyki energetycznej.
  6. Ustawa o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – zarys reformy planistycznej.
  7. Prawo wodne – zmiany przewidziane w roku 2024 (Inspekcja wodna, kary i inne).
  8. Odpowiedzi na pytania Uczestników. Dyskusja.
[/et_pb_column]

Szkolenie online skierowane jest do :

N

Osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektanci, inspektorzy nadzoru inwestorskiego, kierownicy budów, architekci i rzeczoznawcy)

N

Generalnych wykonawców robót budowlanych oraz inwestorów

N

Organów administracji samorządowej

N

Spółdzielni mieszkaniowych, miejskich zarządów budynków, deweloperów

N

Nadzoru technicznego oraz nadzoru administracyjno-budowlanego

N

Zarządców oraz właścicieli nieruchomości

wykładowca :

Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, posiada tytuł Executive MBA, jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz IAE Aix-Marseille Université przy współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Managerów.

Posiada licencję zawodową Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń.
Jest to przede wszystkim praktyk zarządzania projektami budowlanymi, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży projektowej. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Zajmował się także przygotowywaniem inwestycji developerskich.
W ramach swojej obecnej działalności zawodowej, prowadzi nowoczesne, wielobranżowe biuro projektowe.

Ponadto współpracuje z przedsiębiorcami przy pozyskiwaniu gruntów na określone cele. Posiada kompleksową wiedzę – od etapu pozyskania nieruchomości gruntowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie ukończonej inwestycji.

Jest osobą otwartą, komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego też prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria z zakresu Prawa budowlanego, Zarządzania projektem budowlanym, Cyfryzacji w budownictwie.

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po kursie dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu kursu.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na kurs ?

Na kurs można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub  wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na kurs?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na kurs oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę. 

Czy mogę wziąć udział w kursie jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za kurs na konto bankowe z dopiskiem: data kursu/imię i nazwisko uczestnika 

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Co zawiera opłata za kurs?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym kursie 
  • w pełni zrealizowany program kursu
  • zaświadczenie ukończenia kursu
  • obszerne, autorskie materiały szkoleniowe
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia kursu
Czy do uczestnictwa w kursie online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie Click Meeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Kurs jest dostępny również dla urządzeń mobilnych.

Czy w trakcie kursu jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed kursem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

Czy po ukończeniu kursu otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego kursu Uczestnik otrzymuje Zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania Zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. 

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą kursu informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w kursie, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w kursie wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem kursu w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

    p

    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami