SZKOLENIE ONLINE „Sprzedaż i reklamacja po nowelizacji – zmiana ustawy o prawach konsumenta oraz kodeksu cywilnego i innych ustaw”
Zapraszamy na interaktywne szkolenie online
zdobędziesz PRAKTYCZNĄ wiedzę bezpośrednio od eksperta
otrzymasz materiały i zaświadczenie
UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO
-
NOWY TERMIN PODAMY WKÓRTCE
-
ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY 721-212-186
Sprzedaż i reklamacja po nowelizacji – zmiana ustawy o prawach konsumenta
oraz kodeksu cywilnego i innych ustaw
Szkolenie w pełni interaktywne - kameralne grupy
UWAGA ! Promocja :
- Przy zgłoszeniu 3ch osób z jednej firmy – indywidualna oferta cenowa! Zadzwoń 721 -212-186
Szkolenie online skierowane jest do :
Menedżerów i pracowników działu sprzedaży
Menedżerów i pracowników działu marketingu
Pracowników działu obsługi klienta
Pracowników działu zamówień
Osób odpowiedzialnych za proces reklamacji
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:
Zmiana prawa konsumenckiego w zakresie sprzedaży i rozpatrywania reklamacji
- Towar, trwałość, usługa cyfrowa, kompatybilność, funkcjonalność
- Czy osoba wpisana do CEiDG jest konsumentem?
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
- Odebranie towaru na koszt przedsiębiorcy
- Kiedy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru?
- Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta
- Zgodność towaru z umową
- Kiedy przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową?
- Żądanie naprawy lub wymiany a obowiązki przedsiębiorcy
- Kiedy można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy?
- Gwarancja trwałości – warunki naprawy albo wymiany
- Umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
Zmiana prawa cywilnego i reklamacje składane przez inne podmioty niż konsumenci
- Niezgodność rzeczy sprzedanej z umową w miejsce rękojmi
- „Wada” a „wada fizyczna”
- Uprawienia osoby składającej reklamację
- Obowiązek przedsiębiorcy przy rozpatrywaniu reklamacji
- Rzecz dotknięta wadą prawną
- Co powinno zawierać oświadczenie gwarancyjne?
- Przepisy intertemporalne
Towary z elementami cyfrowymi, treści cyfrowe lub usługi cyfrowe
- Nowe pojęcia przy rozpatrywaniu reklamacji oraz nowe obowiązki
- Kompatybilność i interoperacyjność, komunikacja online
- Umowa na odległość a obowiązki dostawcy internetowej platformy handlowej
- Świadczenie spełnione przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
- Obowiązki informacyjne w zakresie prawa odstąpienia od umowy
- Skutki odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej
Nowe przepisy w zakresie odpowiedzialności
- Roszczenia regresowe do wcześniejszego sprzedawcy lub producenta
- Odpowiedzialność karna – nowe wykroczenie w zakresie przyjęcia płatności
- Decyzji UOKiK w sprawie nałożenia kary za naruszenie zakazu
- Zmiana ustawy o przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym
WYKŁADOWCA:
Radca prawny, doświadczony wykładowca.
Ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego na Wydziale Prawa w Katedrze Prawa Informatycznego. Specjalizuje się w zakresie obsługi organów spółki, kontraktów handlowych, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej. Autor wielu publikacji.
Znakomita trenerka, prowadzi szkolenia od ponad 10 lat. Cechuje ją umiejętność przekazywania trudnej wiedzy prawnej w przystępny sposób. Uczestnikami szkoleń są prawnicy jak również specjaliści w swoich dziedzinach, którzy wysoko oceniają poziom merytoryczny zajęć.
Praktyk. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, korporacji oraz instytucji publicznych. Jako radca prawny broni interesów klientów przed sądami oraz w ramach negocjacji biznesowych. Posiada ogromną praktykę także w sprawach cywilnych oraz wyjątkowe doświadczenie w zakresie nieruchomości.
ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO
Rada Programowa
- Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/
Zaufanie i rzetelność
- Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020
Indywidualne podejście i dostępność
- Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284
Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego
- Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?
Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.
Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?
Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wystawiacie Faktury VAT?
Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.
Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?
Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika
Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063 BIC SWIFT: BPKOPLPW
Czy przyznajecie punkty dla rzeczoznawców majątkowych?
Tak. Szkolenia i warsztaty dla rzeczoznawców w formie online organizowane mogą być między innymi przez firmy komercyjne. Liczba punktów przysługująca za szkolenie wg Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju (obecnie Ministerstwo Rozwoju i Technologii ) to 1 punkt za każde 2 godz. uczestnictwa w ukończonym szkoleniu lub kursie, jednak nie więcej niż 6 punktów w danym okresie rozliczeniowym. Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Napisz: biuro@sbm-szkolenia.pl
Co zawiera opłata za szkolenie?
- udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
- w pełni zrealizowany program szkolenia
- zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
- autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
- opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?
Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)
Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?
Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.
Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?
Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.
Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?
Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.
Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?
Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/
Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza
Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.