SZKOLENIE ONLINE „Sprzedaż i reklamacja po nowelizacji – zmiana ustawy o prawach konsumenta oraz kodeksu cywilnego i innych ustaw”

Zapraszamy na interaktywne szkolenie online

N

zdobędziesz PRAKTYCZNĄ wiedzę bezpośrednio od eksperta

N

otrzymasz materiały i zaświadczenie

Sprzedaż i reklamacja po nowelizacji – zmiana ustawy o prawach konsumenta
oraz kodeksu cywilnego i innych ustaw

02 marca 2023

09:00-15:00

 

koszt uczestnictwa – 420 ZŁ netto LUB ZW. Z VAT*

* dla podmiotów, których finansowanie za szkolenie pochodzi w co najmniej 70% ze środków publicznych. Warunkiem zwolnienia z VAT-u za szkolenie jest wypełnienie i przesłanie „Oświadczenia zwolnienia z VAT” (wzór oświadczenia prześlemy po otrzymaniu zgłoszenia)

Szkolenie w pełni interaktywne - kameralne grupy

UWAGA ! Promocja :

  • Przy zgłoszeniu 3ch osób z jednej firmy – indywidualna oferta cenowa! Zadzwoń 721 -212-186

Szkolenie online skierowane jest do :

N

Menedżerów i pracowników działu sprzedaży

N

Menedżerów i pracowników działu marketingu

N

Pracowników działu obsługi klienta

N

Pracowników działu zamówień

N

Osób odpowiedzialnych za proces reklamacji

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Zmiana prawa konsumenckiego w zakresie sprzedaży i rozpatrywania reklamacji

  • Towar, trwałość, usługa cyfrowa, kompatybilność, funkcjonalność
  • Czy osoba wpisana do CEiDG jest konsumentem?
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa
  • Odebranie towaru na koszt przedsiębiorcy
  • Kiedy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru?
  • Umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta
  • Zgodność towaru z umową
  • Kiedy przedsiębiorca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową?
  • Żądanie naprawy lub wymiany a obowiązki przedsiębiorcy
  • Kiedy można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy?
  • Gwarancja trwałości – warunki naprawy albo wymiany
  • Umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej

Zmiana prawa cywilnego i reklamacje składane przez inne podmioty niż konsumenci

  • Niezgodność rzeczy sprzedanej z umową w miejsce rękojmi
  • „Wada” a  „wada fizyczna”
  • Uprawienia osoby składającej reklamację
  • Obowiązek przedsiębiorcy przy rozpatrywaniu reklamacji
  • Rzecz dotknięta wadą prawną
  • Co powinno zawierać oświadczenie gwarancyjne?
  • Przepisy intertemporalne

 Towary z elementami cyfrowymi, treści cyfrowe lub usługi cyfrowe

  • Nowe pojęcia przy rozpatrywaniu reklamacji oraz nowe obowiązki
  • Kompatybilność i interoperacyjność, komunikacja online
  • Umowa na odległość a obowiązki dostawcy internetowej platformy handlowej
  • Świadczenie spełnione przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  • Obowiązki informacyjne w zakresie prawa odstąpienia od umowy
  • Skutki odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej

Nowe przepisy w zakresie odpowiedzialności

  • Roszczenia regresowe do wcześniejszego sprzedawcy lub producenta
  • Odpowiedzialność karna – nowe wykroczenie w zakresie przyjęcia płatności
  • Decyzji UOKiK w sprawie nałożenia kary za naruszenie zakazu
  • Zmiana ustawy o przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym

WYKŁADOWCA:

Radca prawny, doświadczony wykładowca.

Ukończyła Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego na Wydziale Prawa w Katedrze Prawa Informatycznego. Specjalizuje się w zakresie obsługi organów spółki, kontraktów handlowych, odpowiedzialności członków zarządu i rady nadzorczej. Autor wielu publikacji.

Znakomita trenerka, prowadzi szkolenia od ponad 10 lat. Cechuje ją umiejętność przekazywania trudnej wiedzy prawnej w przystępny sposób. Uczestnikami szkoleń są prawnicy jak również specjaliści w swoich dziedzinach, którzy wysoko oceniają poziom merytoryczny zajęć.

Praktyk. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorstw, korporacji oraz instytucji publicznych. Jako radca prawny broni interesów klientów przed sądami oraz w ramach negocjacji biznesowych. Posiada ogromną praktykę także w sprawach cywilnych oraz wyjątkowe doświadczenie w zakresie nieruchomości.

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: nazwa lub data szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Czy przyznajecie punkty dla rzeczoznawców majątkowych?

Tak. Szkolenia i warsztaty dla rzeczoznawców w formie online organizowane mogą być między innymi przez firmy komercyjne. Liczba punktów przysługująca za szkolenie wg Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju (obecnie Ministerstwo Rozwoju i Technologii ) to 1 punkt za każde 2 godz. uczestnictwa w ukończonym szkoleniu lub kursie, jednak nie więcej niż 6 punktów w danym okresie rozliczeniowym. Potrzebujesz więcej informacji na ten temat? Napisz:  biuro@sbm-szkolenia.pl

Co zawiera opłata za szkolenie?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
  • w pełni zrealizowany program szkolenia
  • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)

Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na szkolenie! Skorzystaj z formularza

    p
    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.
    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami