Szkolenie online
„techniczne aspekty nieruchomości”

Zapraszamy na specjalistyczne szkolenie online

N

wzmocnisz przewagę konkurencyjną

N

otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

q

UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO

  • NOWY TERMIN PODAMY WKÓRTCE

  • ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY 721-212-186

Techniczne aspekty nieruchomości

W ramach szkolenia Wykładowca wykorzystuje najnowszą wiedzę techniczną popartą przykładami (dokumentacja, decyzje, przepisy) zaczerpniętymi z przeprowadzonych postępowań projektowych, administracyjnych bądź transakcji.

CEL SZKOLENIA:

N

Wdrożenie najnowszej wiedzy technicznej, wybranej i dostosowanej do specyfiki branży nieruchomości

N

Praktyczne wykorzystanie informacji ze szkolenia, w codziennej pracy

N

Nabyte kompetencje twarde, pomogą wzmocnić przewagę konkurencyjną

Szkolenie techniczne aspekty nieruchomości skierowane jest do:

N

Aktywnych pośredników i zarządców nieruchomości

N

Przedstawicieli deweloperów

N

Przedsiębiorców z zakresu gospodarki nieruchomościami

N

Osób zamierzających rozpocząć przygodę z rynkiem nieruchomości

wykładowca :

Szkolenie przeprowadzi Aboslwent Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Śląskiej.

Przez okres siedmiu lat prowadził pracownią projektową. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych i zagranicznych.
Ukończył studia Executive MBA Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów, realizowanych we współpracy z IAE Aix–Marseille.

Prezes i współzałożyciel firmy Środowisko Nieruchomości Sp. z o.o., gdzie zajmował się przygotowaniem inwestycji deweloperskich, a także prowadził szeroko pojęte doradztwo i wsparcie techniczne w zakresie rynku nieruchomości i pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Posiada licencję zawodową nr 26320 Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń.

Prowadzi liczne szkolenia, gdzie dzieli się swoją wiedzą i praktyką na organizowanych seminariach i warsztatach.

 

PROGRAM SZKOLENIA – TECHNICZNE ASPEKTY NIERUCHOMOŚCI:

N

Prawo budowlane, Projekt budowlany, Warunki techniczne - niezbędne zagadnienia

Przegląd aktualnych uwarunkowań prawnych. Wybrane, istotne informacje. Weryfikacja decyzji administracyjnych. Analiza i przykłady, na co zwracać uwagę przy weryfikacji nieruchomości w świetle przepisów. Samowola budowlana – opis i legalizacja.

N

Rodzaje i analiza map oraz umiejętność ich czytania. Media w rejonie działki, możliwość przyłączenia.

Analiza, przykłady i możliwości zastosowania wybranych rodzajów map. Aplikacje do przeglądania map w wersji cyfrowej. Plany zagospodarowania terenu. Weryfikacja infrastruktury podziemnej. Źródła pozyskiwania informacji oraz zasobów z map. Pozyskanie warunków technicznych przyłączenia obiektu do sieci energetycznej, wodociągowej.

N

Metody pomiaru nieruchomości wg normy PN-ISO 9836:2015-12

Przegląd i porównanie przepisów w zakresie metod pomiaru nieruchomości. Przykłady. Definicje oraz rodzaje powierzchni i kubatury. Wskaźnik intensywności zabudowy. Minimalne wymiary działki budowlanej.

N

Dokumentacja techniczna i formalno-prawna nieruchomości. Rozwiązania instalacyjne.

W ramach tego punktu przedstawione zostaną przykłady projektów technicznych, świadectw charakterystyki energetycznej budynku, księgi wieczyste, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów, wraz ze szczegółowym omówieniem. Wykonamy także przegląd obowiązujących rozwiązań i przepisów w zakresie źródeł ciepła stosowanych w budynkach.

N

Rynek pierwotny – współpraca z deweloperem.

Analiza „Ustawy deweloperskiej”. Rodzaje rachunków powierniczych. Prospekt informacyjny, w zakresie specyfikacji materiałów, które powinniśmy otrzymać od dewelopera – omówienie na przykładzie. Pozwolenie na użytkowanie i dokumenty niezbędne do jego uzyskania.

N

Dyskusja – pytania i odpowiedzi, wymiana doświadczeń

ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

Rada Programowa

  • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

Zaufanie i rzetelność

  • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

Indywidualne podejście i dostępność

  • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

  • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

W jaki sposób zapisać się na szkolenie ?

Na szkolenie można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole tej strony.

Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie?

Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

Czy wystawiacie Faktury VAT?

Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma z odroczonym terminem płatności. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

Czy mogę wziąć udział w szkoleniu jako osoba prywatna?

Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie na konto bankowe z dopiskiem: data lub nazwa szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

Co zawiera opłata za szkolenie?
  • udział w profesjonalnie przygotowanym szkoleniu w czasie rzeczywistym
  • w pełni zrealizowany program szkolenia
  • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego szkolenia
  • autorskie materiały szkoleniowe, bez lokowania produktu
  • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
Czy do uczestnictwa w szkoleniu online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

Nie. Nie jest konieczne instalowanie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Szkolenia odbywają się na platformie ClickMeeting. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.)

Czy w trakcie szkolenia jest możliwość zadawania pytań wykładowcy? Czy sobie poradzę?

Tak. Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań wykładowcy poprzez czat przez cały czas trwania szkolenia. Wykładowca odpowiada na wybrane pytania po zakończeniu omawianego działu lub pod koniec szkolenia. Można również dołączyć do rozmowy poprzez uzycie mikrofonu. Obsługa jest bardzo prosta. Każdorazowo przed planowanym szkoleniem przesyłamy na adres e-mail skróconą instrukcję korzystania z platformy szkoleniowej.

Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, pomimo wysłanego zgłoszenia?

Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

    Zapisz się na SZKOLENIE! Skorzystaj z formularza

    p

    W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

    Uczestnik

    Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

    Osoba zgłaszająca

    Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

    Nabywca

    Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

    Dane do faktury

    Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
    Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

    Dane Uczestników

    Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

    Uwagi

    Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

    Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

    Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

    Zobacz SzkoleniaKontakt z nami