KURS ONLINE „Audyt energetyczny (termomodernizacja budynków)”

Zapraszamy na specjalistyczny kurs online

N

zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne

N

otrzymasz zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

s

UWAGA !

Audyt energetyczny (termomodernizacja budynków)

w świetle obowiązujących i planowanych przepisów

KURS ONLINE:  TEORIA + PRAKTYKA

terminy do wyboru poniżej

 

Koszt uczestnictwa – 1200 zł netto / 1476 zł brutto

BONUS DLA KLIENTÓW SBM CSU !

  • Osoby, które ukończyły nasz kurs dot. wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej – otrzymują 15% zniżki

Kurs doszkalający w formule e-learning "Audyt energetyczny" składa się z 2ch części. Szczegółowy program - niżej na tej stronie.

  • I część – część teoretyczna, wprowadzająca  –  4 godziny
  • II część – praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku mieszkalnego w zakresie termomodernizacji obiektu  – 7 godzin

WYBIERZ TERMIN I KLIKNIJ, ŻEBY SIĘ ZAPISAĆ:

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 18 do 21 kwietnia 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 25 do 28 kwietnia 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 02 do 05 maja 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 09 do 12 maja 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 16 do 19 maja 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Kurs w formie e-learningu - wygoda i elastyczność

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin od 23 do 26 maja 2024r. (czw-nd)
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty opracowania audytu energetycznego budynku 

Nie znalazłeś powyżej dogodnego terminu kursu w formie e-learningu ? Napisz do nas: biuro@sbm-szkolenia.pl , a my znajdziemy dla Ciebie czas!

  • Dostęp do platformy szkoleniowej na 4 dni !
  • Termin ustalony indywidualnie !
  • Część teoretyczna + praktyczne warsztaty 
  • Napisz do nas : biuro@sbm-szkolenia.pl . Po otrzymaniu maila , skontaktujemy się, aby ustalić  termin kursu.

Kurs online „Audyt energetyczny (termomodernizacja budynków) w świetle obowiązujących i planowanych przepisów” skierowany jest do:

N

Osób, posiadających tytuł inżyniera w zakresie budownictwa, energetyki, inżynierii środowiska

N

Osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (uprawnienia budowlane)

N

Osób, zajmujących się zawodowo termomodernizacją budynków

N

Rzeczoznawców majątkowych

N

Zarządców nieruchomości

N

Przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowych

Audytor energetyczny:

  • Wymagania dla zawodu audytora energetycznego omawia szczegółowo Norma PN-EN 16247-5
  • Opis zawodu audytor energetyczny, można sprawdzić w wyszukiwarce „Klasyfikacji zawodów i specjaloności” na stronie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Kod zawodu: 214901

PROGRAM KURSU online „Audyt energetyczny (termomodernizacja budynków) w świetle obowiązujących i planowanych przepisów” :

Część I – TEORETYCZNA 

  • Celem części teoretycznej kursu jest przekazanie uczestnikom fachowej wiedzy popartej praktycznymi przykładami 
  1. Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. 2008, Nr 223, poz. 1459 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenie w sprawie zakresu i formy audytu energetycznego i remontowego (Dz.U. 43/2009, poz.346 z późniejszymi zmianami)
  • Omówienie i cel wprowadzonych zmian,
  • Obowiązki audytorów energetycznych.
  1. Przepisy towarzyszące, związane z regulacjami w zakresie sporządzania audytów energetycznych, świadectw charakterystyki energetycznej oraz charakterystyk energetycznych.
  • Przegląd bieżących przepisów,
  • Przewidywane zmiany na przykładzie projektów aktów prawnych,
  • Materiały dodatkowe.
  1. Informacje praktyczne przy wykonywaniu audytów energetycznych
  • Omówienie aktualnych programów w zakresie wsparcia inwestycji,
  • Przykłady rozwiązań projektowych wprowadzanych do audytów,
  • Kategoryzacja zasobów mieszkaniowych na potrzeby bilansu energetycznego,
  • Długoletnia strategia renowacji budynków do roku 2050.
  1. Omówienie niezbędnych danych wejściowych, w tym m.in.:
  • Stan istniejący,
  • Dokumentacja projektowa,
  • Wizja lokalna, niezbędne pomiary,
  • Dodatkowe źródła informacji.

Część II – PRAKTYCZNA – warsztaty praktyczne 

  • Celem części praktycznej kursu jest nabycie przez uczestników umiejętności samodzielnego opracowania audytu energetycznego budynku mieszkalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  1. Programy do wykonywania audytów energetycznych – przegląd rynku
  2. Wprowadzenie do programu ArCADia TermoCAD
  3. Omówienie głównych funkcji i opcji programu.
  4. Wpływ danych wejściowych na wyniki audytu.
  5. Metoda obliczania projektowego obciążenia cieplnego wg PN-EN 12831:2006
  6. Opracowanie audytu energetycznego budynku mieszkalnego przy użyciu programu ArCADia TermoCAD, w zakresie termomodernizacji obiektu.
  7. Analiza utworzonego opracowania.

 

* Uczestnicy otrzymają możliwość skorzystania z darmowej 28-dniowej licencji programu ArCaDia. 

* Nasze kursy odbywają się na platformie szkoleniowej opartej na przeglądarce internetowej. Do uczestnictwa niezbędne jest jedynie posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome, Safari) z dostępem do stabilnego Internetu. Kurs jest dostępny również dla urządzeń mobilnych (np. tablety).

* Aby w pełni skorzystać ze szkolenia warsztatowego, zalecamy posiadanie komputera z 2 ekranami lub 2 laptopów/tablet+laptop.
Jeden posłuży do monitorowania czynności wykonywanych przez wykładowcę, natomiast drugi do wykonywania ćwiczeń na zainstalowanym programie.

    wykładowca :

    Ekspert SBM Centrum Szkolenia Ustawicznego, posiada tytuł Executive MBA, jest absolwentem Politechniki Śląskiej oraz IAE Aix-Marseille Université przy współpracy z Gdańską Fundacją Kształcenia Managerów.

    Posiada licencję zawodową Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości oraz uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń. Członek Zrzeszenia Audytorów Energetycznych.

    Jest to przede wszystkim praktyk zarządzania projektami budowlanymi, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży projektowej. Zarządzał szeregiem strategicznych projektów oraz postępowań administracyjnych, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Zajmował się także przygotowywaniem inwestycji developerskich.
    W ramach swojej obecnej działalności zawodowej, prowadzi nowoczesne, wielobranżowe biuro projektowe. Ponadto współpracuje z przedsiębiorcami przy pozyskiwaniu gruntów na określone cele.

    Posiada kompleksową wiedzę – od etapu pozyskania nieruchomości gruntowej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie ukończonej inwestycji.
    Jest osobą otwartą, komunikatywną, lubiącą dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego też prowadzi szkolenia, warsztaty i seminaria z zakresu Prawa budowlanego, Zarządzania projektem budowlanym, Cyfryzacji w budownictwie, Sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków.

     

    ATUTY SBM CENTRUM SZKOLENIA USTAWICZNEGO

    Rada Programowa

    • Do głównych zadań Rady Programowej należy wsparcie SBM CSU w poprawnym przygotowaniu szkoleń i kursów, zarówno pod względem organizacyjnym jak i dostosowania programu oraz doboru kadry dydaktycznej. Więcej : https://sbm-szkolenia.pl/rada-programowa/

    Zaufanie i rzetelność

    • Jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych – RIS: 2.14/00217/2020

    Indywidualne podejście i dostępność

    • Staramy się dostosować do możliwośći i potrzeb naszych uczestników. Pracujemy od poniedziałku do piątku od 09:00 – 17:00, jednak potrafimy odpisać na sms nawet wieczorami i w weekendy. Kontakt do nas : (+48) 721 212 186 lub (+48) 737 337 284

    Płatność po szkoleniu dla sektora publicznego

    • Odroczone terminy płatności dla sektora publicznego. Faktura wystawiana w dniu szkolenia.

    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

    W jaki sposób zapisać się na kurs ?

    Na kurs można zgłosić się poprzez wypełnienie formularza lub wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie na biuro@sbm-szkolenia.pl Formularz jak i karta zgłoszenia znajdują się na dole strony.

    Czy moje zgłoszenie dotarło i czy jestem zapisany/a na szkolenie/kurs?

    Zgłaszając się poprzez e-formularz system wygeneruje automatyczne potwierdzenie, które pojawi się na ekranie. Dodatkowo, za każdym razem, zgłoszenie potwierdzane jest przez naszego konsultanta. Otrzymasz wiadomość na adres e-mail podany w zgłoszeniu.

    Czy wystawiacie Faktury VAT?

    Tak. Wypełnij formularz dla firm. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie przyjęcia na szkolenie oraz do 2ch dni roboczych fakturę pro-forma. W dniu kursu wystawimy i prześlemy Fakturę.

    Czy mogę wziąć udział w szkoleniu/kursie jako osoba prywatna?

    Tak. Prosimy o wypełnienie formularza dla osób prywatnych. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia na listę uczestników, otrzymasz od nas dokument na podstawie którego możesz dokonać płatności za szkolenie/kurs na konto bankowe z dopiskiem: data lub nazwa szkolenia/imię i nazwisko uczestnika

    Bank PKO BP S.A: 69 1020 1185 0000 4202 0303 4063  BIC SWIFT: BPKOPLPW

    Czy do uczestnictwa w kursie online jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania?

    Szkolenia odbywają się na platformie opartej na przeglądarce internetowej. Do uczestnictwa w szkoleniach niezbędne jest posiadanie aktualnej przeglądarki (polecana to Chrome) z dostępem do Internetu. Szkolenie jest dostępne również dla urządzeń mobilnych (smartfony,tabety itp.).

    Uczestnicy kursu otrzymają link do zainstalowania programu ArCaDia- darmowa 28-dniowa licencja programu ArCaDia.

    Wskazówka: Aby w pełni skorzystać ze szkolenia warsztatowego, zalecamy posiadanie komputera z 2 ekranami lub 2 laptopów/tablet+laptop. Jeden posłuży do monitorowania czynności wykonywanych przez wykładowcę, natomiast drugi do wykonywania ćwiczeń na zainstalowanym programie.

    Co zawiera opłata za kurs?
    • udział w profesjonalnie przygotowanym kursie 
    • w pełni zrealizowany program kursu
    • zaświadczenie ukończenia specjalistycznego kursu
    • autorskie, obszerne materiały szkoleniowe
    • 28-dniową darmową licencję programu ArCaDia
    • opiekę poszkoleniową – mozliwość zadawania pytań do miesiąca od zakończenia szkolenia
    Czy po ukończeniu szkolenia otrzymam zaświadczenie?

    Tak. Po ukończeniu każdego naszego szkolenia Uczestnik otrzymuje zaświadczenie w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail. Istnieje również możliwość otrzymania zaświadczenia w formie tradycyjnej po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem.

    Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu wpisania na listę uczestników?

    Tak. Prześlij do nas na biuro@sbm-szkolenia.pl do 2ch dni roboczych przed planowaną datą szkolenia informację z danymi nowego uczestnika.

    Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu/kursie, pomimo wysłanego zgłoszenia?

    Tak. Rezygnacja z uczestnictwa w szkoleniu/kursie wymaga formy pisemnej. Rezygnację należy przesłać na adres e-mail biuro@sbm-szkolenia.pl nie później niż 3 dni robocze przed zaplanowanym terminem szkolenia/kursu w godzinach pracy biura. Pełny regulamin znajduje się w zakładce : https://sbm-szkolenia.pl/regulamin/

      Zapisz się na KURS! Skorzystaj z formularza

      p

      W przypadku jakichkolwiek problemów z wypełnieniem formularza prosimy o kontakt z nami pod numerem tel.: (+48) 721 212 186 – lub pobranie i wpełnienie Karty Zgłoszenia i przesłanie jej drogą mailową do nas na adres: biuro@sbm-szkolenia.pl

      Uczestnik

      Podaj niezbędne dane kontaktowe. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą drogą mailową w celu przekazania danych dostępowych do webinaru online.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola z treścią wiadomości.

      Osoba zgłaszająca

      Do osoby zgłaszającej będą wysyłane wszelkie informacje organizacyjne związane ze szkoleniem.

      Nabywca

      Wypełnij dane podmiotu, który dokonuje rezerwacji szkolenia na który zostanie wystawiona faktura.

      Dane do faktury

      Prosimy o wypełnienie tej sekcji formularza jeżeli faktura będzie wystawiona na podmiot inny niż
      Wybierz "Tak" jeśli udział w szkoleniu jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych. Wtedy cena szkolenia może być zwolniona z VAT.

      Dane Uczestników

      Podaj niezbędne dane osób, które będą uczestnikami szkolenia. Nasi konsultanci skontaktują się z uczestnikami drogą mailową w celu przekazania danych do logowania do webinaru.

      Uwagi

      Jeżeli chcesz przekazać nam dodatkowe informacje odnośnie uczestnictwa prosimy o wypełnienie poniższego pola.

      Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

      Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

      Zobacz SzkoleniaKontakt z nami