Interaktywny kurs online
„Kierowanie zespołem”

Zapraszamy na kompleksowy 4 dniowy trening menedżerski online w formie warsztatów

N

otrzymasz Zaświadczenie ukończenia szkolenia

N

zdobędziesz wiedzę bezpośrednio od eksperta z wieloletnim doświadczeniem

N

otrzymasz komplet materiałów drogą elektroniczną

q

UWAGA ! TO SZKOLENIE SIĘ JUŻ ZAKOŃCZYŁO

Kierowanie zespołem-              4 dni intensywnego treningu dla menedżerów

q

Celem kursu jest przygotowanie Uczestników do efektywnego prowadzenia zespołu w przyjaznej atmosferze opartej na otwartej komunikacji. Mocno warsztatowa forma zajęć dostarcza praktycznych umiejętności do zastosowania „od zaraz”.

r

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Maksymalna liczba uczestników to 10 osób.

Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study

KORZYŚCI :

Dzięki tym warsztatom Uczestnicy:

N

Zrozumieją, jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu

N

Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną

N

Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej podwładnemu

N

Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać

N

Poznają proces planowania pracy podległego zespołu

N

Nauczą się komunikacji asertywnej oraz jak stawiać oczekiwania

N

Poznają style przywództwa i ich zastosowanie w praktyce

N

Zdefiniują główne motywatory swoich podwładnych

N

Zaprojektują rozwiązania poprawiające efektywność zespołów

N

Nauczą się w jaki sposób organizować swój czas pracy i porządkować zadania

N

Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole

N

Poznają proces planowania pracy podległego zespołu

N

Nauczą się kontrolować przebieg zleconych zadań

wykładowca :

CERTYFIKOWANY TRENER BIZNESU

Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 23 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych.

Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development

PROGRAM:

CZĘŚĆ I

CZĘŚĆ II

N

Podstawy komunikacji

Świadoma i nieświadoma informacja zwrotna
Błędy w komunikacji z podwładnymi
Przekonania – źródła i zagrożenia

N

Lider, czyli kto?

Obszary działań lidera
2 zasady skutecznego przywództwa
Style przywództwa
Autosabotaż lidera
Czynniki wpływające na efektywność
Autorytet – jak go zbudować?

N

Planowanie pracy zespołu

Podział czasu managera
Jak nie stać się zakładnikiem zespołu?
Utrzymanie ciągłości pracy zespołu

N

Komunikacja

Proces komunikacji z podwładnymi
Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
Sztuka zadawania właściwych pytań

N

Informacja zwrotna

Zasady budowania informacji zwrotnej
Skuteczny model informacji zwrotnej
Zawarcie kontraktu z podwładnym

N

Egzekwowanie i konsekwencje

Brak realizacji zadań
Wyciąganie konsekwencji
Przyczyny braku realizacji zadań

N

Delegowanie

Nawyki pomagające i ograniczające
Dlaczego nie deleguję?
Określanie celów
Wzmacnianie delegacji

N

Asertywność

Asertywna postawa
Komunikowanie barier pracownikom
Umiejętność odmowy

N

Motywacja

Źródła motywacji
Piramida maslowa
Teoria oczekiwań lymana portera
10 praw motywacji

N

Efektywność zespołu

Warsztaty managera

N

Trudne sytuacje w zespole

Rodzaje konfliktów i ich źródła
Komunikacja w konflikcie
Przekazywanie trudnych komunikatów
Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam

N

Organizacja pracy managera

Zarządzanie sobą w czasie
Planowanie zadań, priorytety

N

Zarządzanie zadaniami

Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca
Technika grow
Coaching w pracy managera

Chcesz dołączyć do szkolenia! A może masz do nas pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasi konsultanci i szkoleniowcy są do dyspozycji i chętnie doradzą przy wyborze odpowiedniego szkolenia i odpowiedzą na nurtujące pytania.

Zobacz SzkoleniaKontakt z nami